  • 1. Data: 2002-09-24 00:15:49
    Temat: BPH PBK
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich. Mam takie małe pytanko. Jakie macie wrażenia z uzytkowania
    systemu internetowego BPH PBK.

    Bogdan Al.

  • 2. Data: 2002-09-24 05:31:58
    Temat: Re: BPH PBK
    Od: i...@p...onet.pl

    Wątpię czy dostaniesz jakieś komentarze. Na tej grupie wstyd sie przyznać do
    korzystania z banków w których trzeba za coś płacić.
    Pozdrawiam
    :-))

  • 3. Data: 2002-09-24 05:45:24
    Od: MichalW <M...@N...bigfoot.com.invalid>

    On Tue, 24 Sep 2002 00:15:49 GMT, "Bogdan" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Witam wszystkich. Mam takie małe pytanko. Jakie macie wrażenia z uzytkowania
    >systemu internetowego BPH PBK.
    Ja korzystam. Wrazenia dosyc pozytywne, aczkolwiek zdecydowanie
    bardziej podoba mi sie dostep np. w mBanku.
    BPHPBK dziala tylko pod MSIE (czyli rowniez tylko Windows). Jesli
    masz/uzywasz Linuxa, Mozilli/Opery - z polaczenia nici.
    Jesli chodzi o predkosc i funkcjonalnosc - OK.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 4. Data: 2002-09-24 06:46:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MichalW"

    > (....) Jesli chodzi o predkosc i funkcjonalnosc - OK.

    z tą prędkością to przesada a z funkcjonalnością tym bardziej
    z kilku systemów internetowych jakie znam, ten chodzi najwolniej i
    najczęściej się zawiesza, czyli nie odpowiada nic.
    Zrobiony podobnie bo rowniez przez DRQ system BSK Online dziala szybciej, i
    ma lepszą funkcjonalność.
    W sezamie przez brak definicji odbiorcy (kontrahenta) trzeba wstukac od
    razu caly przelew i nie da sie go zrobic z data przyszlą, albo bez wysylania
    a jedynie do zapamiętania jako wzorcowy.
    Brak zlecen cyklicznych, i podgladu na karte kredytowa, ktory byl ale
    pokazywal bzdury i zostal wycofany, i teraz nawet salda zadluzenia nie
    widac, albo wykonanego i wyslanego klientowi zestawienia operacji.
    Koniecznie trzeba przelewac 2500zl/mies, ale da sie wyodrebnic subkonto
    dla kart platniczych (VE i VC) i sam decydujesz ile na nim jest - i to jest
    plus.
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-09-24 08:15:04
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    blad wrote:

    > W sezamie przez brak definicji odbiorcy (kontrahenta) trzeba wstukac od
    > razu caly przelew i nie da sie go zrobic z data przyszlą, albo bez wysylania
    > a jedynie do zapamiętania jako wzorcowy.

    Bzdury piszesz.
    Z data przyszla da sie zlecac zarowno przelewy jednorazowe jak i te
    zapamietane juz jako wzorcowe. A zeby zapisac przelew jako wzorcowy
    nie trzeba go zlecac.

    Poza tym da sie przezyc, tylko trzeba sie przyzwyczaic do tego
    ze sezam nie jest tak online'owy jak obiecuje bank.
    Istotnym minusem jest to ze nie zadziala z zadna nowa przegladarka
    ktora wykorzystuje Jave Sun'a, bank obwinia Sun'a o bledy
    w nowych wersjach Javy. Do obslugi nadaje sie IE oraz
    Netscape w wersji 4.7x, wiec nie jest oczywiste ze pod linuxem
    nie zadziala jak ktos napisal w tym watku (ale nie testowalem).

  • 6. Data: 2002-09-24 09:44:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin F"
    > Z data przyszla da sie zlecac zarowno przelewy jednorazowe jak i te
    > zapamietane juz jako wzorcowe. A zeby zapisac przelew jako wzorcowy
    > nie trzeba go zlecac.

    fakt - manu mają takie "zrozumiałę" że sam się ciągle gubię:

    - przelewy (nie robi nic)
    - - zlecenie przelewu (tylko przelew z datą dzisiejszą, można zapisać jako
    wzór)

    - przelewy wzorcowe (dwa razy pisze po ekranie ale w koncu pokazuje
    wszystkie - mozna nimi dalej manipulować)
    - - polecenie przelewu (nowy przelew wzorcowy)

    - przelewy z odroczoną datą realizacji (dwa razy pisze po ekranie i pokazuje
    czy są jakieś przyszłe przelewy pamiętane)
    - - przelew z odroczoną datą realizacji (wprowadzenie przelewu z datą z
    przyszłości z samodzielnym wypełnieniem całego odbiorcy)

    Żeby dostac sie do podmenu - - trzeba najpierw poklikać na menu glowne
    bardzo to jasne i wygodne ;-)))
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-09-24 10:10:39
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichalW" <M...@N...bigfoot.com.invalid> napisał
    w wiadomości news:eluvou8n3stmnltclckfbohtgidau2353h@4ax.com...

> [...]
    > BPHPBK dziala tylko pod MSIE (czyli rowniez tylko Windows). Jesli
    > masz/uzywasz Linuxa, Mozilli/Opery - z polaczenia nici.

    Właśnie mnie zniknąłeś. Korzystałem z tego systemu pod linuksem z pomocą
    NN4.7x - działało.

    > Jesli chodzi o predkosc i funkcjonalnosc - OK.
    Ja natomiast mam(miałem) sporo zastrzeżeń. W szczególności miałem sytuacje
    że założyłem lokatę w dniu D.
    Lokata się pojawiła w D+1, i odpowiedni zapis w historii konta też
    W D+2 była lokata ale historii za nić nie dało się przejrzeć.
    I tego typu sytuacje się powtarzały.
    Generalnie - nigdy nie miałem pewności jak to co pokazuje system ma się do
    stanu faktycznego.

    KJ

  • 8. Data: 2002-09-24 10:39:33
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "MichalW" <M...@N...bigfoot.com.invalid>
    napisał
    > w wiadomości news:eluvou8n3stmnltclckfbohtgidau2353h@4ax.com...

    > uzytkowania
    [...]
> [...]
    > Lokata się pojawiła w D+1, i odpowiedni zapis w historii konta też
    > W D+2 była lokata ale historii za nić nie dało się przejrzeć.

    O, to, to. Dla mnie też jest to poważna wada, również na operacjach
    kartami maestro można się przejechać. Potrafi ich nie być widać przez 4 dni
    sic!

    > Generalnie - nigdy nie miałem pewności jak to co pokazuje system ma się do
    > stanu faktycznego.

    Fakt.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 9. Data: 2002-09-24 10:43:55
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Właśnie mnie zniknąłeś. Korzystałem z tego systemu pod linuksem z pomocą
    > NN4.7x - działało.

    NN4.x dziala od 6.X nie dziala (problemy z obsluga javy sun'a, swoja
    droga _jedynej_ javy w tej chwili - M$ dostal wyrok sadowy i jego java
    poleciala do kosza;))

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 10. Data: 2002-09-24 10:58:07
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> napisał w wiadomości

    > NN4.x dziala od 6.X nie dziala (problemy z obsluga javy sun'a, swoja
    > droga _jedynej_ javy w tej chwili - M$ dostal wyrok sadowy i jego java
    > poleciala do kosza;))
    Podobno został niedawno (=pareę dni temu) poprawiony błąd w javie sun-a
    przez którą nie działał ing i bph, jak będę miał czas to sprawdzę
    KJ