  • 1. Data: 2002-09-20 09:41:57
    Temat: BZWBK i Limity Kredytowe
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    walcze z BZWBK o podwyzszenie limitu kredytowego na karcie, obecnie to juz
    tylko _dla_zasady_

    po roku czasu ( uzytkowanie bez zadnyc przekroczen) chcialem podwyzszyc
    limit na KK,
    dostalem pisemko o odmowie bez wymienionego powodu. Po wyslaniu pisma o
    ponowne
    rozpatrzenie, a w szczegolnosci podaniu powodu, otrzymalem odpowiedz, ze:

    "[..] klient nie posiadajacy konta osobistego w BZWBK lub posiadajacy je
    krocej niz 6 miesiecy
    moze otrzymac limit w wysokosci
    _maksymalnie_jednokrotnosci_miesiecznego_wynagrodzen
    ia_netto_"

    dodano jeszcze ze moje konto zostalo zamkniete w maju, (m.in. zamknalem z
    tego powodu ze majac karte kredytowa
    nie dostalem limitu kredytowego w koncie. a limit na karcie jest raczej
    niski)

    procedury maja naprawde ostre, mojej mamie, ktora przenosila konto z innego
    banku dali po przedstawieniu
    historii rachunku tylko jednokrotnosc wplywu, mimo ze w innym banku miala
    duzo wiecej.

    mam zamiar dla zasady wyslac pisemko w sprawie o podejscie ze gdy nie ma sie
    u nich konta to daje sie
    mu minimalne limity ( a znaja moja osobe ale dobrych paru lat, mialem tak
    konta). nie ma takiego paragrafu
    w regulaminie.

    Tez macie problemy z limitami w BZWBK?

    pozdrawiam
    SirmarK

  • 2. Data: 2002-09-20 09:48:47
    Temat: Re: BZWBK i Limity Kredytowe
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko _dla_zasady_
    >
    > po roku czasu ( uzytkowanie bez zadnyc przekroczen) chcialem podwyzszyc
    [..]

    Hmm to chyba tylko mnie wbk potraktował ulgowo...
    KJ

  • 3. Data: 2002-09-20 09:56:59
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl> napisał w wiadomości
    > walcze z BZWBK o podwyzszenie limitu kredytowego na karcie, obecnie to juz
    > tylko _dla_zasady_

    po co ci to ? Nie lepiej zmienic bank i karte ?

    > Tez macie problemy z limitami w BZWBK?

    ja nie - sa ciekawsze oferty na rynku kart kredytowych :-)

    D.

  • 4. Data: 2002-09-20 10:10:46
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl> napisał w wiadomości
    >
    > po co ci to ? Nie lepiej zmienic bank i karte ?

    wiesz bylo latwiej gdyby nie to ze to WBK Profit, poza tym
    poza tym troche przyzwyczajenia do tej karty, po czwarte mam stycznosc z
    bankiem
    i monitoruje jak u nich z obsluga ;-) (taki mamy masochizm ;) )

    > ja nie - sa ciekawsze oferty na rynku kart kredytowych :-)

    wiem, bo to nie moja jedyna moja karta, mam jeszcze jedna, wiecej na razie
    nie bylo mi potrzebne.

    pa
    SirmarK

  • 5. Data: 2002-09-20 10:27:56
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > po co ci to ? Nie lepiej zmienic bank i karte ?
    > ja nie - sa ciekawsze oferty na rynku kart kredytowych :-)
    [..........]

    może jakiś konkretny przykład lepszego produktu ?

    cena karty+karta dodatkowa+ ubezpieczenie - gdzie jest lepiej ?

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 6. Data: 2002-09-20 11:47:21
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:amet3a$sd2$2@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > [..........]
    >
    > może jakiś konkretny przykład lepszego produktu ?
    >
    > cena karty+karta dodatkowa+ ubezpieczenie - gdzie jest lepiej ?

    np. w Lucasie.

    D.

  • 7. Data: 2002-09-20 12:00:43
    Od: "TOP" <o...@e...com>

    To ja sie przy okazji podczepię pod ten wątek i zapytam trochę ogólniej. Jak
    generalnie BZWBK traktuje klientów którzy chcą zmienić KK z jakiegoś innego
    banku na ich kartę i okazują nienaganną historię starej karty. Chodzi mi o
    przypadek gdy wcześniej nie współpracowało sie z tym bankiem i nie ma sie u
    nich konta.
    Pytam, bo i ile w ofercie Lukasa nie nastąpią jakieś pozytywne zmiany -
    podgląd przez inet, ubezpieczenie, to raczej na pewno zmienię bank po
    zakończeniu ważności karty. Gdybym miał sie na ten ruch decydować dziś, to
    wybrałbym właśnie BZWBK. Ktoś ma jakieś doświadczenia?

    Miłego dnia
    Tomek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2002-09-20 12:09:22
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    No KK Lukasa ubezpieczona jest.
    Ale z roznych zrodel slyszalem ze BZWBK przyznaje smieszne limity jesli nie
    posiada sie u nich konta - nawet mimo przedstawienia "obiecujacej" historii
    rachunku z innego banku

  • 9. Data: 2002-09-20 12:22:18
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "TOP" <o...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypadek gdy wcześniej nie współpracowało sie z tym bankiem i nie ma sie

    jak jestes nowym to tak jak pisalem, wiecej niz jednokrotnosc zarobkow nie
    dostaniesz.
    jesli ta twoja jednokrotnosc jest duza, to mozesz jeszcze mniej dostac.

> [...]
    > zakończeniu ważności karty. Gdybym miał sie na ten ruch decydować dziś, to
    > wybrałbym właśnie BZWBK. Ktoś ma jakieś doświadczenia?

    z lukasem nie jest tak zle , karte mozna podejrzec przez telefon.

    pozdro
    SirmarK

  • 10. Data: 2002-09-26 18:02:27
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    nie
    > dostaniesz.
    > jesli ta twoja jednokrotnosc jest duza, to mozesz jeszcze mniej

    Nieprawda. Przyklad mojej zony: (nigdy nie byla klientem BZWBK, ani jego
    poprzednikow) na wejsciu 150% zarobkow. Fakt, ze po 6 miesiacach
    chcialem limit podwyzszyc do 250%, a oni zgodzili sie tylko na 180%.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl