  • 1. Data: 2002-09-20 08:33:02
    Temat: Multibank VC (pozytywnie)
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@p...com>

    Witam,
    jakieś dwa miesiące temu bankomat euronetu połknął mi kartę. Trochę byłem
    zły, bo właśnie miałem wypłacić sporą kwotę na zakupy, ale na szczęście
    miałem pod ręką drugą kartę. Dzwonię więc na infolinię euronetu i pytam
    kiedy - i czy w ogóle - będzie szansa na jej odzyskanie. Miła Pani
    odpowiedziała, że ponieważ mamy sobotę, to dopiero w poniedziałek ją będę
    mógł odzyskać i ktoś się ze mną skontaktuje. Niezbyt mi się to podobało, bo
    przez dwa dni różne rzeczy mogłyby się wydarzyć, więc zadzwoniłem na
    infolinię Multi i pytam czy jak zastrzegę, to będę płacił za nową, czy też
    za darmo mi ja zrobią. Pan dwukrotnie potwierdził, że za darmo, więc pewny
    siebie złożyłem dyspozycję zastrzeżenia i poszedłem dokończyć zakupy.
    Jakież było moje zdziwienie, gdy po kilku dniach od otrzymania karty
    zobaczyłem, że potrącono mi jednak opłatę za kartę. Byłęm bardzo zły, tym
    bardziej, że raptem przed dwoma miesiącami kartę dostałem.
    Zadzwoniłem więc od razu sprawę reklamować, wierząc, że zgodnie z wyczytaną
    gdzieś na stronie lub usłyszaną na infolinii infromacją, załatwią to w dwa
    tygodnie.
    Minął miesiąc i nic się nie działo, potem drugi się kończył i moja nadzieja
    coraz mniejszą się stawała. Tymczasem któregoś ranka dostałem telefon z
    Multi. Zadano mi klika pytań dotyczących karty i miejsca jej utraty. Pytano
    też o czas, kiedy to się stało. Myślałem, że znów poczekam dwa miesiące, a
    potem się okaże, że jednak reklamację rozstrzygnięto na moją niekorzyść. Nic
    jednak takiego się nie stało i "już" po dwóch miesiącach uznano mi konto
    kwotą 25 złotych :))

    Na marginesie - miła Pani z Euronetu nie odezwała się do dziś. Ciekawe czy
    ktoś próbował z mojej karty zrobić użytek...

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2002-09-20 08:39:07
    Temat: Re: Multibank VC (pozytywnie)
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Tomasz Waszczyński wrote:
    no dobrze, ale co w tym pozytywnego???
    że po 2 miesiącach wreszcie Ci oddali coś, czego nie mieli Ci w ogóle
    zabrać?

  • 3. Data: 2002-09-20 08:48:59
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@p...com>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tomasz Waszczyński wrote:
    > no dobrze, ale co w tym pozytywnego???
    > że po 2 miesiącach wreszcie Ci oddali coś, czego nie mieli Ci w ogóle
    > zabrać?

    Spójrz na to z drugiej strony - oni już to wzięli, więc mogli nie oddać :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2002-09-20 12:26:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 20 Sep 2002 10:33:02 +0200, Tomasz Waszczyński
    <w...@p...com> wrote:

    >Witam,
    >jakieś dwa miesiące temu bankomat euronetu połknął mi kartę.

    A jaki byl powod polkniecia karty (jesli jaks konkretny byl) ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-09-21 10:27:41
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A jaki byl powod polkniecia karty (jesli jaks konkretny byl) ?

    Tak jak bron raz do roku sama wypala tak i bankomat musi sobie poszalec

  • 6. Data: 2002-10-01 08:02:37
    Od: "Tomasz Waszczyński" <w...@p...com>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl>

    > A jaki byl powod polkniecia karty (jesli jaks konkretny byl) ?

    Z impetem włożyłem kartę, ale się okazało, że jej nie chce wciągać, bo
    dokładnie w momencie wkładania popsuł się. Niestety weszła tak głęboko, że
    nie było spoosbu na jej wyciągnięcie i trzeba ją było wepchnąć do środka. A
    potem już wyjść nie chciała.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko