  • 1. Data: 2002-09-20 09:25:45
    Temat: mbank - zaskoczenie...
    Od: "Gordon Gekko" <g...@N...gazeta.pl>

    Wczoraj wysłałem internetem do nich formularz o założenie E-konta. Po tym co
    czytałem na tej grupie odpowiedź szybko by nie nadeszła. Spodziewałem sie,że
    dopiero za jakiś tydzień odpowiedzą. Jakież było moje zaskoczenie, że już
    wczoraj zadzwonili do mnie z prośbą o potwierdzenie zgłoszenia. Podoba mi
    sie to! Brawo mbank! Oby tak dalej.

  • 2. Data: 2002-09-20 09:29:31
    Temat: Re: mbank - zaskoczenie...
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Gordon Gekko wrote:
> [...]
    > moje zaskoczenie, że już wczoraj zadzwonili do mnie z prośbą o
    > potwierdzenie zgłoszenia. Podoba mi sie to! Brawo mbank! Oby tak

    Ostatnio mieli nadmiar zgłoszeń z powodu konkursu, który już zasadniczo się
    skończył, więc odetchnęli.

  • 3. Data: 2002-09-20 09:38:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ostatnio mieli nadmiar zgłoszeń z powodu konkursu, który już zasadniczo
    się
    > skończył, więc odetchnęli.

    A z nieoficjalnych informacji wynika, ze ma sie to jeszcze bardziej
    polepszyc :)

  • 4. Data: 2002-09-20 09:50:09
    Od: j...@p...onet.pl

    >   Mhm - to może wreszcie zadzwonią i do mnie, skoro wydrukowana,
    > wypełniona i podpisana umowa o konto wspólne poszła do nich już
    > ze dwa tygodnie temu. Na razie mam same złe doświadczenia z tym akurat
    > aspektem mBanku (poooowooooolnoooość reakcji).

    A czy przypadkiem to nie Ty powinnaś zadzwonić do nich i dowiedzieć się czy
    umowa już jest zarejestrowana w systemie? Ja tak robiłem, gdy 'uwspólniałem'
    swoje konto.

    Jacek

  • 5. Data: 2002-09-20 10:04:47
    Od: p...@p...onet.pl

    > się
    >
    > A z nieoficjalnych informacji wynika, ze ma sie to jeszcze bardziej
    > polepszyc :)

    Czy Ty pracujesz dla mbanku???
    Zauwazylem ze kolejny raz robisz im dobry PR?????

  • 6. Data: 2002-09-20 10:32:57
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Robert:
> [...]

    ze dwa tygodnie temu. Na razie mam same złe doświadczenia z tym akurat
    aspektem mBanku (poooowooooolnoooość reakcji).

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 7. Data: 2002-09-20 11:03:07
    Od: "<< Misza >>" <m...@p...onet.pl>

    Nic specjalnego. W lukasie trwało to 5 min.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    << Misza >>

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 8. Data: 2002-09-20 13:31:37
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Malgorzata Lewicka wrote:

> [...]
    > ze dwa tygodnie temu. Na razie mam same złe doświadczenia z tym akurat
    > aspektem mBanku (poooowooooolnoooość reakcji).

    Saddie, ale jesli ta osoba dodawana do umowy jest juz klientem mBanku (?),
    to chyba nie będą dzwonić. Po prostu uwspólnione konto pojawia się na liście
    kont w serw. transakcyjnym.

    > MEGA HERTZ: When yer not kerful gettin the farwood.
    :))))))) a nice'un...

  • 9. Data: 2002-09-20 14:35:14
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Robert:
    [...]
    > Saddie, ale jesli ta osoba dodawana do umowy jest juz klientem mBanku (?),
    > to chyba nie będą dzwonić. Po prostu uwspólnione konto pojawia się na liście
    > kont w serw. transakcyjnym.

    Nie, to jest nowe konto, zakładane jako wspólne.

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 10. Data: 2002-09-20 18:45:48
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Saddie, ale jesli ta osoba dodawana do umowy jest juz klientem mBanku (?),
    > to chyba nie będą dzwonić. Po prostu uwspólnione konto pojawia się na liście
    > kont w serw. transakcyjnym.

    Po dotarciu umowy konto uaktywnia sie bez koniecznosci dzwonienia.

    Co do mBanku - kolega zalozyl konto w promocji z mojego polecenia.
    Umowe wyslal im ok. 3 tygodnie temu. Konto dalej nieaktywne - blad Altamiry...
    Nie ukrywam, ze przez to moge pozegnac sie z nagroda. Bank pewnie o tym wie
    i podejrzewam go o celowa opieszalosc. Coz, silniejszy ma wladze... :(

    GreG