    From: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BZWBK i Limity Kredytowe
    Date: Fri, 20 Sep 2002 11:41:57 +0200

    walcze z BZWBK o podwyzszenie limitu kredytowego na karcie, obecnie to juz
    tylko _dla_zasady_

    po roku czasu ( uzytkowanie bez zadnyc przekroczen) chcialem podwyzszyc
    limit na KK,
    dostalem pisemko o odmowie bez wymienionego powodu. Po wyslaniu pisma o
    ponowne
    rozpatrzenie, a w szczegolnosci podaniu powodu, otrzymalem odpowiedz, ze:

    "[..] klient nie posiadajacy konta osobistego w BZWBK lub posiadajacy je
    krocej niz 6 miesiecy
    moze otrzymac limit w wysokosci
    _maksymalnie_jednokrotnosci_miesiecznego_wynagrodzen
    ia_netto_"

    dodano jeszcze ze moje konto zostalo zamkniete w maju, (m.in. zamknalem z
    tego powodu ze majac karte kredytowa
    nie dostalem limitu kredytowego w koncie. a limit na karcie jest raczej
    niski)

    procedury maja naprawde ostre, mojej mamie, ktora przenosila konto z innego
    banku dali po przedstawieniu
    historii rachunku tylko jednokrotnosc wplywu, mimo ze w innym banku miala
    duzo wiecej.

    mam zamiar dla zasady wyslac pisemko w sprawie o podejscie ze gdy nie ma sie
    u nich konta to daje sie
    mu minimalne limity ( a znaja moja osobe ale dobrych paru lat, mialem tak
    konta). nie ma takiego paragrafu
    w regulaminie.

    Tez macie problemy z limitami w BZWBK?

    pozdrawiam