  • 1. Data: 2002-09-20 09:13:20
    Temat: e-banking
    Od: "Missa" <m...@g...pl>

    Witam

    Gdzie moge znalezc artykuly na temat bankowosci elektronicznej i jej rozwoju
    w Polsce? czytal ktos o tym w sieci i znalazl cos ciekawego?

  • 2. Data: 2002-09-20 09:19:02
    Temat: Re: e-banking
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Gdzie moge znalezc artykuly na temat bankowosci elektronicznej i jej
    rozwoju
    > w Polsce? czytal ktos o tym w sieci i znalazl cos ciekawego?

    www.ebanki.pl
    www.prnews.pl

    No i tego jest od groma tak BTW ;)

  • 3. Data: 2002-09-20 09:23:14
    Od: "Missa" <m...@g...pl>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amep2e$hpn$...@n...onet.pl...
    > rozwoju
    >
    > www.ebanki.pl
    > www.prnews.pl
    >
    > No i tego jest od groma tak BTW ;)

    A ktore ksiazki sa najciekawsze i najbardziej przystepne z tych, ktore
    podales w przypisach?

  • 4. Data: 2002-09-20 09:37:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A ktore ksiazki sa najciekawsze i najbardziej przystepne z tych, ktore
    > podales w przypisach?

    Najnowsze, chyba ze koniecznie o historii chcesz pisac ;) Gdzies na liscie
    podalem tytul nowego zeszyu p[okonferencyjnego o ebankowosci

  • 5. Data: 2002-09-20 10:57:19
    Od: "Rafal Kupidura" <h...@p...onet.pl>

    Daj znać co Cię konkretnie interesuje - pisałem pracę magisterską z
    ebankowości na świecie i w Polsce