    From: "TOP" <o...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK i Limity Kredytowe
    Date: Fri, 20 Sep 2002 14:00:43 +0200

    To ja sie przy okazji podczepię pod ten wątek i zapytam trochę ogólniej. Jak
    generalnie BZWBK traktuje klientów którzy chcą zmienić KK z jakiegoś innego
    banku na ich kartę i okazują nienaganną historię starej karty. Chodzi mi o
    przypadek gdy wcześniej nie współpracowało sie z tym bankiem i nie ma sie u
    nich konta.
    Pytam, bo i ile w ofercie Lukasa nie nastąpią jakieś pozytywne zmiany -
    podgląd przez inet, ubezpieczenie, to raczej na pewno zmienię bank po
    zakończeniu ważności karty. Gdybym miał sie na ten ruch decydować dziś, to
    wybrałbym właśnie BZWBK. Ktoś ma jakieś doświadczenia?

    Miłego dnia
    Tomek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl