  • 1. Data: 2008-07-08 07:45:11
    Temat: Karta kredytowa a doladowanie prepaida w bankomacie.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mam pytanie: czy doladowanie prepaida karta kredytowa (mbank) w
    bankomacie bedzie rozliczone jako transakcja bezgotowkowa?

    j.

  • 2. Data: 2008-07-08 08:47:02
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Jul 2008 09:45:11 +0200, januszek napisał(a):

    > Mam pytanie: czy doladowanie prepaida karta kredytowa (mbank) w
    > bankomacie bedzie rozliczone jako transakcja bezgotowkowa?

    Tak

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-07-08 09:33:28
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Mam pytanie: czy doladowanie prepaida karta kredytowa (mbank) w
    > bankomacie bedzie rozliczone jako transakcja bezgotowkowa?

    Bedzie to transakcja bezgotowkowa, poniewaz jest to
    po prostu zakup doladowania.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 4. Data: 2008-07-08 17:46:30
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia 8 Jul 2008 09:45:11 +0200, januszek napisał(a):

    > Mam pytanie: czy doladowanie prepaida karta kredytowa (mbank) w
    > bankomacie bedzie rozliczone jako transakcja bezgotowkowa?
    >
    > j.

    Praktykowane. Bezgotówkowa. Doładowałem POP przy pomocy KK Orange mBank i
    jeszcze podwójne punkty Profit dostałem.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Aleje Jerozolimskie budowa stacji: http://tiny.pl/kq2b