  • 1. Data: 2008-07-07 18:03:14
    Temat: Citi - babole na wyciągu
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Citi zmienił niedawno formę wyciągu. W sumie zmiana kosmetyczna, ale
    okazała się zbyt trudna do zrobienia dobrze dla citiwyrobników.
    Dostałem dzisiaj wyciąg, a na nim dwa razy ta sama pozycja. Fajnie,
    tylko tej pozycji nie powinno być - zapłaciłem, a potem sprzedawca
    przeprosił, bo nie mógł zrealizować zamówienia, zatem zrobił uznanie
    karty. A na wyciągu jak byk, że dwa razy obciążenie.

    Cóż, zatem citichłon i reklamacja. Citichłoniarz, pomimo wyraźnego
    zaznaczenia co reklamuje usilne chciał przyjąc reklamację dotyczącą
    wyciągu. To ja przepraszam, ja nie składam reklamacji, że wyciąg zły,
    tylko taką, że mi bank naliczył kwote za dwie transakcje, a nie
    powinien naliczyć niczego. A on swoje. Dopiero po piątej iteracji
    koleś zrozumiał (albo udał), że ja reklamuje to, co ja widzę, a ustne
    zapewnienia banku, wobec tego co mam na papierze mi latają.
    Jeszcze jutro sprawdzę co ten biologiczny interface wpisał w cudowny
    citisystem.

    Pozdrawiam.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 2. Data: 2008-07-07 19:57:19
    Temat: Re: Citi - babole na wyciągu
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

> [...]
    > przeprosił, bo nie mógł zrealizować zamówienia, zatem zrobił uznanie
    > karty. A na wyciągu jak byk, że dwa razy obciążenie.

    tak tylko pytam zeby sie upewnic - jedna z tych kwot nie jest przypadkiem z
    minusem ? moze zamiast wycofania autoryzacji (czego na wyciągu nie widac)
    sprzedawca zrobił obciązenie a potem uznanie (co juz na wyciągu sie
    znajdzie, choc sumarycznie wychodzi na 0) ?

  • 3. Data: 2008-07-07 20:09:41
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Seba <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > sprzedawca zrobił obciązenie a potem uznanie (co juz na wyciągu sie
    > znajdzie, choc sumarycznie wychodzi na 0) ?

    Aha, i jeszcze jedno - jesli faktycznie jest 2 razy obciążenie, to znaczy ze
    sprzedawca zamiast wycofania ponowił transakcję, tak więc w tym przypadku
    wina banku zerowa, choc pozostaje jeszcze kwestia rozgarniętego inaczej
    citiludka :)

  • 4. Data: 2008-07-08 08:12:59
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
> [...]
    > zapewnienia banku, wobec tego co mam na papierze mi latają.
    > Jeszcze jutro sprawdzę co ten biologiczny interface wpisał w cudowny

    Cześć Trzypion,
    miałem podobną sytuację i pani na infolinii wyjaśniła, że żadne
    transakcje na wyciągu nie są wpisywane z minusem... oraz, że są swiadomi
    zamieszania jakie to wprowadza. Przeliczyłem kwoty na wyciągu i
    faktycznie, jedna z nich powiększyła balans, druga zaś zmniejszyła...
    choć obie są bez minusa...
    Filip

  • 5. Data: 2008-07-09 07:00:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 7 Jul 2008 19:57:19 +0000 (UTC), "Seba"
    <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    >sprzedawca zrobił obciązenie a potem uznanie (co juz na wyciągu sie
    >znajdzie, choc sumarycznie wychodzi na 0) ?

    Nie, obydwie tak samo, ani minusa, ani koloru czerwonego.
    Sprzedawca zapewne zrobił wycofanie albo uznanie, jednak Citi
    zapomniało sobie, że sa liczby ujemne ;)
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 6. Data: 2008-07-09 07:01:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 7 Jul 2008 20:09:41 +0000 (UTC), "Seba"
    <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    >sprzedawca zamiast wycofania ponowił transakcję, tak więc w tym przypadku
    >wina banku zerowa, choc pozostaje jeszcze kwestia rozgarniętego inaczej

    Sprzedawca wycofał obciążenie, zaś Citi wie o tym, że sadzi babole na
    wyciągu i się tym nie przejmuje. Kłopot w tym, że wyciąg jest
    dokumentem księgowym...
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 7. Data: 2008-07-09 07:02:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 08 Jul 2008 10:12:59 +0200, Filip <f...@N...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >zamieszania jakie to wprowadza. Przeliczyłem kwoty na wyciągu i
    >faktycznie, jedna z nich powiększyła balans, druga zaś zmniejszyła...

    To ja wiem. Tyle, że one nie mają prawa być bez minusa. Wyciąg to
    dokument księgowy. Jesli jest na nim bład, to wystawca musi go
    skorygować.
    --
    ___________/ GG: 3524356

  • 8. Data: 2008-07-10 22:03:37
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Filip" <f...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > zamieszania jakie to wprowadza. Przeliczyłem kwoty na wyciągu i
    > faktycznie, jedna z nich powiększyła balans, druga zaś zmniejszyła...

    Co tylko potwierdza teze, ze citibank jest sto lat za murzynami w
    informatyce.