  • 11. Data: 2002-06-08 01:08:02
    Temat: Re: BZWBK Konto24, rachunki walutowe a dostęp przez internet
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > W którym oddziale? To chodź do innego, przecież jest ich kilka, w
    > Lukasie można sobie wybrać. Gdyby w BZWBK tak było, to zapytałbym Cię,
    > jaki jest taki fajny i chodził tam :)

    Eee... ten na Marcinie - Oddz. V chyba :-) Teraz jakis remont maja.

    > Mój oddział BZWBK z którego nie jestem zadowolony to 4. w Collegium
    > Altus (AE).

    Tam nigdy nie bylem.

    > Mój(?) oddział Lukasa z którego jestem zadowolony, to na Gwarnej.

    Tam nie ma gdzie zaparkowac wiec nie lubie z definicji ;-) chociaz
    kiedys bylem to kolejka jak smok (pewnie dzien splaty rat byl :-)).
    Niezadowolony bylem z oddzialu przy Starym Rynku - na Szkolnej chyba
    jak tez z tego na Dabrowskiego (ale tam jakas lepsza kawe maja no i
    idealnie jak dla mnie umiejscowiony bankomat).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 12. Data: 2002-06-08 12:12:13
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości

    > Tam nigdy nie bylem.

    Ja, personalnie, polecam filię (obecnie 18. Oddział) przy Rynku Jeżyckim,
    ale tylko o 8:00 z samego rana, potem bywa pełnawo ;-)

> [...]
    > jak tez z tego na Dabrowskiego (ale tam jakas lepsza kawe maja no i
    > idealnie jak dla mnie umiejscowiony bankomat).

    Jeśli Lukas, to zdecydowanie Dąbrowskiego. Najlepsza kawa i
    niedysponenci/-tki jakieś sympatyczne :-)))

    <slawomir 'at' tobis . pl >

  • 13. Data: 2002-06-08 14:05:49
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Jeśli Lukas, to zdecydowanie Dąbrowskiego. Najlepsza kawa

    No wlasnie - ciekawe z ta kawa nie? :-)

    > i niedysponenci/-tki jakieś sympatyczne :-)))

    No to moze do tego sie jednak przekonam jako ze lokalizacja
    jest dla mnie perfekcyjna.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek