  • 1. Data: 2002-06-06 22:08:53
    Temat: konta w niemieckich ebankach? ktory wybrac?
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>

    czy ktos ma juz zalozone takie konto - za kilka miesiecy bedzie juz
    mozliwosc legalnego zakladania kont w Europie Zachodnej - ja juz takie konto
    potrzebowalbym dzis - czy ktos orientuje sie w tym rynku - chodzi mi o
    raczej tanie konto (w prowadzeniu - uslugi moga byc drozsze) z mozliwoscia
    podgladu i wykonywania wiekszosci operacji w internecie z dosc tania karta
    lub ewentualnie z mozliwoscia dokonywania przelewow do polski w rozsadnej
    cenie ;-) fajnie, gdyby tez mial jakis fizyczny oddzial

    z gory dzieki za wszelkie sugestie - pozdrawiam!

  • 2. Data: 2002-06-06 23:12:01
    Temat: Re: konta w niemieckich ebankach? ktory wybrac?
    Od: hosi <h...@W...pl>

    Bartek Szymkowiak wrote:

> [...]
    > tania karta lub ewentualnie z mozliwoscia dokonywania przelewow do polski
    > w rozsadnej cenie ;-) fajnie, gdyby tez mial jakis fizyczny oddzial

    Jeżeli nie masz przynajmniej czasowego zatrudnienia na terenie Niemiec
    to możesz mieć problem z założeniem tam konta.

    hosi

  • 3. Data: 2002-06-08 20:57:10
    Od: "Rafał Lelusz" <r...@a...waw.pl>

    1.
    Potrzebne będzie albo czasowe zatrudnienie albo zezwolenie z NBP.

    2.
    Ja do swoich kont internetowych w mBanku ani Lukasie nie mam dostępu z
    Niemiec. Wygląda że ruch z zagranicy jest zablokowany, dowiedz się czy bank
    niemiecki nie blokuje ruch z Polski.

  • 4. Data: 2002-06-08 21:49:13
    Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Rafał Lelusz" <r...@a...waw.pl> napisał:

> [...]
    > Ja do swoich kont internetowych w mBanku ani Lukasie nie mam dostępu z
    > Niemiec. Wygląda że ruch z zagranicy jest zablokowany, dowiedz się czy

    Jak blokowany? Nie możesz się zalogować?

    hosi

  • 5. Data: 2002-06-09 01:44:36
    Od: "tp" <t...@d...net>

    "Rafał Lelusz" <r...@a...waw.pl> wrote in message
    > Ja do swoich kont internetowych w mBanku ani Lukasie nie mam dostępu z
    > Niemiec. Wygląda że ruch z zagranicy jest zablokowany, dowiedz się czy
    bank
    > niemiecki nie blokuje ruch z Polski.

    Chyba jednak problemy sa po Twojej stronie
    - ja regularnie loguje sie do mBanku z drugiej
    strony Atlantyku...

    Pozdrowionka
    Tadeusz

  • 6. Data: 2002-06-09 08:26:30
    Od: "Rafał Lelusz" <r...@a...waw.pl>

    W Niemczech łączę się przez proxy serwer, więc może on filtruje połączenia
    do banków elektronicznych. W każdym razie inne polskie strony internernetowe
    działają.

  • 7. Data: 2002-06-09 08:59:32
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>

    > 1.
    > Potrzebne będzie albo czasowe zatrudnienie albo zezwolenie z NBP.

    Czy rzeczywiscie to jest egzekwowane, np. w bankach tylko internetowych?
    Zalezaloby mi na tanim koncie do sporadycznych rozliczen za zakupy dokonane
    na aukcjach na ebay.de lub przy wyjazdach na Zachod do rozliczen zakupow
    dokonanych karta w euro - no chyba, ze ktos ma jakis inny pomysl.

    Moze jakies stronki bankow niemieckich (najlepiej z wersja po angielsku).
    jednak o wiele bardziej bede wdzieczny za opinie i doswiadczenia
    grupowiczow, ktorzy przeszli cala procedure zakladania takiego rachunku.

    Pozdrawiam!