  • 1. Data: 2002-06-07 07:10:52
    Temat: netk@rta
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Czemu to cudo wydawane jest do Multikonta Ja? Czy wiadomo cos o planach
    uszczesliwienia tym produktem posiadaczy innych kont?

    --
    JaKi
    ________________

  • 2. Data: 2002-06-07 08:17:38
    Temat: Re: netk@rta
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel"
    > Czemu to cudo wydawane jest do Multikonta Ja? Czy wiadomo cos o planach
    > uszczesliwienia tym produktem posiadaczy innych kont?
    >
    > --
    > JaKi

    Sam się nad tym niedawno zastanawiałem. Taką otrzymałem odpowiedź z Multi:
    Szanowny Panie,
    Chciałabym poinformować Pana, iż na dzień dzisiejszy netkarta jest wydawana
    tylko do rachunku Multikonto Ja, natomiast nie posiadamy jeszcze informacji
    na temat tego aby ta karta była wydawana do rachunku My.
    Pragnę podziękować Panu za przekazaną sugestię odnośnie naszej oferty.
    Z poważaniem
    Beata Sokół
    MultiBank
    Moim zdaniem takie różnicowanie oferty jest bez sensu. Jeszcze bym rozumiał
    jak ta karta była w innej cenie.
    Marcin

  • 3. Data: 2002-06-07 08:20:33
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem takie różnicowanie oferty jest bez sensu. Jeszcze bym
    rozumiał
    > jak ta karta była w innej cenie.

    dyskryminacja w pelni ;-/ jak by conajmniej to byla KK ;-/

    --
    JaKi