  • 1. Data: 2002-06-07 07:25:44
    Temat: Przelew z UE-Bank Śląski
    Od: "Gaber" <p...@s...pl>

    Witam,
    100 Euro przelewem z Niemiec do Polski.
    Juz wiem ze Sparkasse pobiera za to 7%.A czy BSK pobierze jeszcze cos dla
    siebie?
    Np. jakas prowizje za wymiane euro na pln ?

    Michal
    pl.misc.samochody
    mailto:g...@z...pl

  • 2. Data: 2002-06-07 10:15:01
    Temat: Re: Przelew z UE-Bank Śląski
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gaber" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > siebie?
    > Np. jakas prowizje za wymiane euro na pln ?

    przelej na konto w euro. Wtedy nie stracisz na przeliczeniach.

    D.

  • 3. Data: 2002-06-07 10:46:39
    Od: "Gaber" <p...@s...pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Gaber" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > przelej na konto w euro. Wtedy nie stracisz na przeliczeniach.

    Tzn. na konto prowadzone w euro?
    Nie posiadam takowego

  • 4. Data: 2002-06-07 12:22:19
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Dave" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > dla

    > Tzn. na konto prowadzone w euro?
    > Nie posiadam takowego

    to sobie zaloz. Prowadza teraz bezplatnie.

    D.