  • 1. Data: 2002-06-07 07:57:55
    Temat: BZWBK Konto24, rachunki walutowe a dostęp przez internet
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Mam Konto24 w BZWBK, rachunek walutowy w GBP i do obu dostęp przez net.
    Po zalogowaniu pojawia się lista rachnuków, domyślnym (pierwszym) jest
    Konto24.

    Chciałbym zamknąć Konto24 ale zachować rachunek walutowy i dostęp do
    tego ostatniego przez net. Czy ktoś tak może zrobił i czy dostęp przez
    net do rachunku walutowego nie zniknął?

  • 2. Data: 2002-06-07 10:47:04
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

> [...]
    >
    > Chciałbym zamknąć Konto24 ale zachować rachunek walutowy i dostęp do
    > tego ostatniego przez net. Czy ktoś tak może zrobił i czy dostęp przez

    No juz to bylo :-) Nikt nie wie bo chyba tak nie robil :-)
    Wiem, ze pani niedysponentka pewnie nie zrozumie o co chodzi ale
    sprobuje spytac bo bede dzisiaj w oddziale.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2002-06-07 13:51:03
    Od: Robert <m...@w...pl>

    Wilczek wrote:

    >No juz to bylo :-) Nikt nie wie bo chyba tak nie robil :-)
    >Wiem, ze pani niedysponentka pewnie nie zrozumie o co chodzi ale
    >sprobuje spytac bo bede dzisiaj w oddziale.

    Dzięki, Wilczek, zapytaj pani, jeśli będziesz miał chwilę, tylko że
    chyba nie zaryzykuję utraty dostępu do konta na podstawie takiego
    źródła...
    Mam nadzieję, że może ktoś spróbował.

  • 4. Data: 2002-06-07 14:11:57
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości

    > No juz to bylo :-) Nikt nie wie bo chyba tak nie robil :-)
    > Wiem, ze pani niedysponentka pewnie nie zrozumie o co chodzi ale
    > sprobuje spytac bo bede dzisiaj w oddziale.

    Ja zrobiłem. Nadal mam podgląd kont walutowych.
    W ICBS NIK nie jest podpięty do konta+subkont, tylko do człowieka.

    <slawomir 'at' tobis . pl >

  • 5. Data: 2002-06-07 14:59:56
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Ja zrobiłem. Nadal mam podgląd kont walutowych.
    > W ICBS NIK nie jest podpięty do konta+subkont, tylko do człowieka.

    Dokladnie taka sama informacje uzyskalem :-)

  • 6. Data: 2002-06-07 15:02:50
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Dzięki, Wilczek, zapytaj pani, jeśli będziesz miał chwilę, tylko że
    > chyba nie zaryzykuję utraty dostępu do konta na podstawie takiego
    > źródła...

    Tak! Jest podglad jako, ze uslugi internetowe sa udostepniane do
    "konta" ogolnie a nie do konkretnego rachunku czyli nawet do a'vista
    zlotowkowego mozna miec dostep przez net (oczywiscie tylko podglad
    czyli tak zwany tryb paswyny [albo bierny - nie pamietam jak go zwa])

    Tak wiec bez problemu mozesz zlikwidowac ROR i miec podglad przez net.

    > Mam nadzieję, że może ktoś spróbował.

    Wlasnie widze pod spodem post, ze jednak ktos probowal i dziala :-)
    Swoja droga wyjatkowo mila pani byla (prawie zawsze sa tam dla mnie
    mili, robia wszystko szybko, dziala ok - dla mnie jak na marmurek
    to super bank :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-06-07 19:03:53
    Od: Robert <m...@w...pl>

    Slawomir Tobis wrote:

    >Ja zrobiłem. Nadal mam podgląd kont walutowych.
    >W ICBS NIK nie jest podpięty do konta+subkont, tylko do człowieka.

    Super, dzięki! To Konto24 do likwidacji! Tylko poczekać aż PZ w TPSA
    "okrzepnie"...

  • 8. Data: 2002-06-07 19:05:46
    Od: Robert <m...@w...pl>

    Wilczek wrote:

> [...]
    >Swoja droga wyjatkowo mila pani byla (prawie zawsze sa tam dla mnie
    >mili, robia wszystko szybko, dziala ok - dla mnie jak na marmurek

    Bardzo ciekawy jest ten rozdźwięk ocen. Chyba jedyne wytłumaczenie to
    to, że poszczególne oddziały tak bardzo się między sobie różnią, bo
    trudno aby inaczej rozsądni skąd inąd ludzie tak radykalnie różnie
    oceniali!

  • 9. Data: 2002-06-07 20:17:42
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

> [...]
    > to, że poszczególne oddziały tak bardzo się między sobie różnią, bo
    > trudno aby inaczej rozsądni skąd inąd ludzie tak radykalnie różnie

    No :-)

    Dzisiaj realizowalem sobie tez czeki dolarowe w Pekao SA i rownie mili
    byli (a ze straszny deszcz padal to oddzial w centrum miasta prawie
    pusty - nic nie czekalem :-)) a znajomego w innym miescie malo co by
    szlag dzisiaj trafil w tymze samym banku - chyba nawet bez inwektyw sie
    nie obylo z obu stron :-) W Poznaniu za to co rusz mnie w Lukasie
    denerwuja, albo niemili, albo kolejki... tylko ichnia siec bankomatow
    jest jak dla mnie super fajnie rozlokowana.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2002-06-07 21:15:14
    Od: Robert <m...@w...pl>

    Wilczek wrote:

    >W Poznaniu za to co rusz mnie w Lukasie
    >denerwuja, albo niemili, albo kolejki... tylko ichnia siec bankomatow
    >jest jak dla mnie super fajnie rozlokowana.

    W którym oddziale? To chodź do innego, przecież jest ich kilka, w
    Lukasie można sobie wybrać. Gdyby w BZWBK tak było, to zapytałbym Cię,
    jaki jest taki fajny i chodził tam :)
    Mój oddział BZWBK z którego nie jestem zadowolony to 4. w Collegium
    Altus (AE).
    Mój(?) oddział Lukasa z którego jestem zadowolony, to na Gwarnej.