eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BZWBK] BRAWA!!! › Re: [BZWBK] BRAWA!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "aquarius01" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BZWBK] BRAWA!!!
    Date: Fri, 11 Jan 2002 13:18:21 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 46
    Message-ID: <a1ml0c$rqe$1@news.tpi.pl>
    References: <a124d3$ilc$1@news.onet.pl> <3...@n...vogel.pl>
    <3...@n...vogel.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.116.183.104
    X-Trace: news.tpi.pl 1010751308 28494 195.116.183.104 (11 Jan 2002 12:15:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jan 2002 12:15:08 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:154046
    [ ukryj nagłówki ]

    > To wszystko prawda, co jest napisane powyżej (niestety). Zjawisko jest
    > bardzo proste do wyjaśnienia. Po prostu Softbank nie dograł oprogramowania
    > między sobą. Skutek jest taki, że transakcje wpadają do zbiorów dziennych
    > już PO przetworzeniu danych. Operacja jest w zbiorze dziennym, transakcja
    > widoczna jako zrealizowana i wszystko jest cacy, tylko że ten zbiór
    dzienny
    > już nigdy więcej nie będzie przetworzony. Jedyny pewny sposób, to dzwonić
    do
    > oddziału, gdzie ma się rachunek i upewniać się, że przelew poszedł. Aby
    mieć
    > względną pewność proponuję wysyłać przelewy przez BZWBK24 (sic!) tak do
    > 15-tej, kiedy oddziały są jeszcze przed przetwarzaniem. Wtedy (prawie) na
    > pewno się zrealizują. Prawdopodobnie problemy znikną po konwersji do
    ICBS-a.
    > Mniej jest również problemów w oddziałach "SEZAM-owych" (dawnych WBK).

    I tu jest dobry moment aby zacząć faktycznie dyskutować, a nie pi....yć bez
    sensu. Jak widzę tych kilka linijek wyżej to oprócz tego, że chce mi się
    śmiać to jeszcze opadły mi ręce ( łubuduuuu ) - NIESTETY. Najłatwiej jest
    oczywiście zwalić winę na oprogramowanie - trudno, da się to przeżyć.
    Oczywiście nikt nie widzi swojej winy bo tak jest łatwiej. Każdy system jest
    w jakimś stopniu idiotoodporny, ale widzę, że w niektórych przypadkach ta
    "idiotoodporność" jest jeszcze zbyt mała aby ustrzec się od faktycznej
    głupoty operatora. Sympatyczny kolego weź się w końcu do roboty, włącz
    myślenie - to nie kosztuje - i powiedz szczerze, że znakomita większość
    problemów z BZ24 to TWÓJ UDZIAŁ. Mówiąc krótko dałeś koleś przysłowiowej
    dupy i stąd te wszystkie kłopoty. Mniemasz się WIELKIM Administratorem ?
    Daleko Ci do administratora. Poucz się trochę, zrozum temat a sam dojdziesz
    do wniosku co skopałeś.

    Następnym razem przed napisaniem czegokolwiek zastanów się z dziesięć razy i
    przestań ośmieszać siebie i instytucję, w której pracujesz !!!!!!!

    niepozdro

    aquarius01

    "Myślenie nie kosztuje !!!"

    P.S. Ciekawe co na tego typu wywody powiedziałby Twój pracodawca lub
    HelpDesk ?





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 11.01.02 12:39 Max
  • 11.01.02 21:34 Grzes

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1