  • 1. Data: 2002-01-23 18:41:03
    Temat: [BSK] Kredytowa EC/MC
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Dzisiaj dowiedziałem od pracownika BSK,że w ciągu 2 miesięcy ING wprowadzi
    klasyczne karty kredytowe w systemie EC/MC (bezprowizyjna przy płatnościach
    bezgotówkowych, "grace period" itd.) Podobno Dyrektorzy oddziałów regionalnych
    mają już wzory karty. Niestety nie znam innych szczegółów. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-01-23 20:53:41
    Temat: Re: [BSK] Kredytowa EC/MC
    Od: "p72" <p...@p...com>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
    > Dzisiaj dowiedziałem od pracownika BSK,że w ciągu 2 miesięcy ING wprowadzi
    > klasyczne karty kredytowe w systemie EC/MC (bezprowizyjna przy
    płatnościach
    > bezgotówkowych, "grace period" itd.)

    Nie mogę się doczekać...
    PSz

  • 3. Data: 2002-01-23 21:43:56
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl>

    to prawda
    a poki co na polski rynek wdraza przedplacone karty maestro > bez roru masz
    karte i co wazne ( z tego co wiem) nie ma tam imienia i nazwiska uzytkownika
    karty > pin jest wydawany od razu, podobnie jak karta

  • 4. Data: 2002-01-24 08:12:25
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    regionalnych
    > mają już wzory karty. Niestety nie znam innych szczegółów. Pozdrawiam.

    szkoda ze nie znasz szczegolow. Zwlaszcza tak "drobna" sprawa jak oplata za
    wydanie karty bardzo mnie interesuje.

    D.

  • 5. Data: 2002-01-24 08:39:19
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

> [...]
    regionalnych
    > mają już wzory karty. Niestety nie znam innych szczegółów. Pozdrawiam.

    WOW! Aż na minutkę serce mi mocniej zaczęło bić ;-) Alleluja! Dzięki Ci
    Panie! Będzie prawdziwy kredytowy MC. WOW! :-)))

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-01-24 11:06:21
    Od: "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    regionalnych
    > mają już wzory karty. Niestety nie znam innych szczegółów. Pozdrawiam.
    Wreszcie. ATSD pjo robił kiedys ankietę nt EC/MC i ... cisza czyżby multi
    się z tego wycofało ?

    KJ