  • 1. Data: 2002-01-23 14:08:48
    Temat: KB 24
    Od: "Marcin Kamiński" <m...@p...pl>

    Witam,

    Po informacjach na grupie o ruszeniu KB 24 wszedlem na strone i zgodnie z
    sugestia wypelnilem wniosek o dostep on-line. Nacisnalem wyslij do banku i
    dostalem powteirdzenie, ze to poszlo do mojego odzialu. Dzisiaj dzwonie na
    infolinie i pytam sie to kiedy mam sie zglosic do odzialu po PIN-y itd. A
    mily Pan mowi, ze to niemozliwe ze moglem wczoraj wyslac wniosek, bo to nie
    dziala ;-))) Umowilismy sie jak KB24 bedzie oficjalnie dzialal to do mnie
    zadzownia.

    Fajnie,

    Pozdrawiam,

    Marcin Kaminski

  • 2. Data: 2002-01-23 14:59:36
    Temat: Re: KB 24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Kamiński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:a2mg4r$42s$1@news.onet.pl...

> [...]
    nie
    > dziala ;-))) Umowilismy sie jak KB24 bedzie oficjalnie dzialal to do mnie

    Chciales kupic kota w worku? ;) Ja bym radzil dowiedziec sie najpierw ile to
    bedzie kosztowac, bo moze sie okazac ze chca za to tak jak za VideoTel ;).
    Po drugie nic nie wiadomo o funkcjonalnosci, ani zabezpieczeniach. Kiedys
    planowano, ze bedzie mozna zlozyc wszystkie dyspozycje tak jak z placowkach.
    Co z tego zostalo, kto wie? Nie wiadomo tez jaka bedzie niezawodnosc tego
    systemu. Majac doswiadczenie z dyspozycjami 'bankomatowymi' obawiam sie ze
    dyspozycje internetowe beda przez pierwszych kilka miesiecy realizowane
    dowolnie, tzn. raz tak, a raz nie ;).
    Coz, ja niestety nie skorzystam z tego kanalu. KB zdecydowal ze osoby
    posiadajace ror sa niegodne korzystac z takiego udogodnienia jakim jest
    Internet ;). Tu niestety po raz kolejny KB mnie zawiodl :(.

    Maciej

  • 3. Data: 2002-01-23 15:23:40
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

> [...]
    > sugestia wypelnilem wniosek o dostep on-line. Nacisnalem wyslij do banku i
    > dostalem powteirdzenie, ze to poszlo do mojego

    zalozyles konto w ciemno z milosci do ww banku - czy tez masz chocby
    minimalne informacje o tabeli oplat - prowizji i oprocentowania ??

  • 4. Data: 2002-01-23 15:29:46
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    [ciach]
> [...]
    > posiadajace ror sa niegodne korzystac z takiego udogodnienia jakim jest
    > Internet ;). Tu niestety po raz kolejny KB mnie zawiodl :(.

    czy masz na mysli to, że ze standardowych ror-ow nie bedzie mozna korzystac
    przez internet, a posiadacze ekstrakonta beda mogli?

    pzdr
    piotr

  • 5. Data: 2002-01-23 16:06:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czy masz na mysli to, że ze standardowych ror-ow nie bedzie mozna
    korzystac
    > przez internet, a posiadacze ekstrakonta beda mogli?

    Tak. Nie ma dostepu do rorow, do kont a'vista, oraz do kont mlodziezowych,
    czyli do wszystkiego co jest zwiazane ze 'starym' rachunkiem. Aby miec
    dostep przez Internet trzeba miec Ekstrakonto. W praktyce musisz zamknac
    stary rachunek i otworzyc nowy. Co za tym idzie dostajesz np. nowy limit
    kredytowy, podpisujesz nowa umowe. Ekstrakonta maja gorsze warunki dotyczace
    limitow kredytowych [prowizje, x-krotnosci wplywow - z wylaczeniem kont VIP,
    Elita]. No, i w koncu trzeba poddac sie 'egzekucji bankowej'. Karty chyba
    zostaja te same.
    KB w chwili obecnej nie ma takiej oferty zebym otwieral u nich rachunek,
    wiec jak zamkne to raczej juz na zawsze. Szczerze mowiac trzyma mnie tak
    tylko limit kredytowy i to ze mam bardzo blisko bankomat.

    Maciej