  • 1. Data: 2002-01-23 19:15:18
    Temat: Konto i operacje gieldowe za granica
    Od: k...@f...onet.pl (krzysztof)

    Witajcie.
    Czy moglby mi ktos wreszcie powiedziec, jak jest z zalozeniem za granica
    konta i dokonywaniem z niego inwestycji gieldowych - czy jest to legalne wg.
    prawa polskiego. Kraza o tym rozne opinie, w wiekszosci negatywne, ale np.
    pani z okienka tlumaczyla mi ostatnio ze nic nie stoi na przeszkodzie... A
    jak z podatkami z gieldy - na pewno trzeba je zaplacic na miejscu, ale czy
    nikt w Polsce nie bedzie sie czepial?
    Zakladam oczywiscie, ze delikwent ma oficjalne zezwolenie na dluzszy pobyt w
    danym kraju.
    Krzysiek

    Sponsor:
    Nokia, Panasonic, Ericsson, Motorola, Siemens, Samsung, Sony, Alcatel:
    le migliori suonerie le trovi qui
    Clicca qui: http://adv.email.it/cgi-bin/foclick.cgi?mid=222&d=23
    -1

  • 2. Data: 2002-01-23 19:37:59
    Temat: Re: Konto i operacje gieldowe za granica
    Od: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam>

    In article <AAEJILJMCFBFLALPCPGNEEPPCLAA.krzysztof.gorczynski@e
    mail.it>,
    k...@f...onet.pl says...
> [...]
    > nikt w Polsce nie bedzie sie czepial?
    > Zakladam oczywiscie, ze delikwent ma oficjalne zezwolenie na dluzszy pobyt w

    Jest nielegalne bez posiadania pozwolenia dewizowego - art. 98 Kodeksu
    Karnego Skarbowego.

    Leszek

  • 3. Data: 2002-01-24 08:38:47
    Od: "Wojtek" <w...@i...pl>

    Ale czy przypadkiem nie można dokonywać operacji na rynkach zagranicznych za
    pośrednictwem polskiego domu maklerskiego? Takiego, co to ma stosowne
    zezwolenie. Możliwe, że zakres jest ograniczony, np. tylko obligacje.
    Pamiętam, że pytałem m.in. o to pani z okienka CDM PEKAO SA.
    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-01-24 08:53:09
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek Olszewski" <l...@o...pl-nospam> napisał w wiadomości
> [...]
    mail.it>,
    > k...@f...onet.pl says...
    > >

    > Jest nielegalne bez posiadania pozwolenia dewizowego - art. 98 Kodeksu

    I tak bedzie do listopada kiedy wejda przepisy unijne o swobodzie obrotu
    pienieznego.
    Wtedy bedzie mozna zalozyc konto w zagranicznym banku bez pozwolenia.
    Patrz dzisiejsza Wyborcza o niemieckich kasach mieszkaniowych: www.gazeta.pl

    AO