  • 1. Data: 2002-01-23 13:21:36
    Temat: Poziomy dostepu i hasla do e-bankow
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Interesuje mnie konto w Inteligo dla firmy (Wspolnota Mieszkaniowa).
    Jedna osoba powinna miec mozliwosc wykonywac przelewy i jak rozumiem do tego
    sluza kody wysylane kurierem.
    Jak natomiast wyglada dosytep do salda i historii konta? Chcielibysmy, aby
    kazdy mieszkaniec (czlonek Wspolnoty) mogl sledzic poczynania administratora
    naszego konta.... Czy jest taka mozliwosc, aby kazdy mogl ogladac historie
    konta, ale by nie mogl zlecac przelewow? Jak to wyglada w Inteligo i innych
    e-bankach (e-kontach) dla firm?

    Pozdrawiam,
    Grzesiek
    g...@y...co.uk
    g...@p...onet.pl

    chat: GG 59513

  • 2. Data: 2002-01-23 16:18:35
    Temat: Re: Poziomy dostepu i hasla do e-bankow
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    > Czy jest taka mozliwosc, aby kazdy mogl ogladac historie
    > konta, ale by nie mogl zlecac przelewow?

    pewnie, bez karty kodow nie da sie zlecic innego i przelewu niz
    wczesniej zdefiniowana platnosc
    jesli wszyscy beda miec login i haslo do www to beda mogli ogladac
    to co sie dzieje na koncie, tylko nie rozdawac wszystkim hasla
    telefonicznego, bo mogliby niezle namieszac :)

  • 3. Data: 2002-01-23 16:19:52
    Od: Marcin <m...@i...pl>

> [...]

    to co sie dzieje na koncie, tylko nie rozdawac wszystkim hasla
    telefonicznego, bo mogliby niezle namieszac :)

    moze o czyms zapomnialem...

  • 4. Data: 2002-01-23 16:21:10
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    > Czy jest taka mozliwosc, aby kazdy mogl ogladac historie
    > konta, ale by nie mogl zlecac przelewow?

    pewnie, w inteligo bez karty kodow nie da sie zlecic innego przelewu

  • 5. Data: 2002-01-23 18:12:52
    Od: Filip Ozimek <w...@z...edu.pl>

    Grzegorz L. <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > konta, ale by nie mogl zlecac przelewow? Jak to wyglada w Inteligo i innych

    W Inteligo wysylaja mejlem historie rachunku -- wysylac na liste dyskusyjna.

    --
    * Filip Ozimek * filip(at)zamoyski.edu.pl * kiedys 2:480/33.56 *

    Made with 100% recycled materials. No electrons were destroyed to write
    this mail.

  • 6. Data: 2002-01-24 10:46:27
    Od: "Daniel" <N...@s...pl>

    > W Inteligo wysylaja mejlem historie rachunku -- wysylac na liste
    dyskusyjna.

    Hehe, juz widze jak bedziesz musial tlumaczyc 90-letniej babci z 3 pierta,
    ze musi sobie przeczytac liscie dyskusyjnej w inecie co stalo z jej
    pieniedzmi :-))

    Daniel