  • 1. Data: 2002-01-23 14:25:48
    Temat: nowy wzor formularza dla przelewow/wplat na podatki
    Od: "Mirek_C" <m...@N...kki.net.pl>

    Witam

    Przejrzalem tematy na grupie (ostatnio nie sledze niestety uwaznie
    poczynan grupy) i nie znalazlem nic nt. nowych formularzy (jesli bylo to
    sorry)).

    15.09.2001 MF oglosil rozporzadzenie w sprawie wzorow formularza
    wplaty gotowkowej i polecenia przelewu na rachunek organu podatkowego.
    Rozporzadzenie weszlo od 01.01.2002 i okresla wzor formularza zblizony
    do ZUS-owskiego.
    Telepekao24 nie oferuje formularza do nowego standardu.
    Wyslalem w tej sprawie list, czekam na odpowiedz, o wynikach poinformuje
    pbb.

    Prosze o informacje: czy w innych bankach
    internetowych z kontami dla DG sa nowe formularze?

    Pozdrawiam
    Mirek_C

    PS. Rozporzadzenie jest pod adresem:
    http://www.psm.pl/akty_prawne/rozporzadzenia/gospoda
    rcze/wz_formul.html

  • 2. Data: 2002-01-23 14:40:57
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Mirek_C" <m...@N...kki.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pbb.
    >
    > Prosze o informacje: czy w innych bankach
    > internetowych z kontami dla DG sa nowe formularze?

    W BSK podali jak nalezy wypelniac przelewy elektroniczne, rozni sie to tym,
    ze numer rachunku wpisujemy w formacie NRB 26 znakow, oraz odpowiedni kod
    zapisu rodzaju podatku, mozna poczytac na ich stronie. Przygotowali
    objasnienia dla BSKonline i Homecash'a.

  • 3. Data: 2002-01-23 15:30:01
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

> [...]
    > wplaty gotowkowej i polecenia przelewu na rachunek organu podatkowego.
    > Rozporzadzenie weszlo od 01.01.2002 i okresla wzor formularza zblizony

    to jest de facto problem :-) wg mnie do konca roku mozna sprawe olac i pisac
    po staremu, choc pojawily sie juz schematy jak to robic zgodnie z ich
    wymaganiami, ale wymaga to jak dla mnie za duzo cierpliwosci aby te symbole
    wpisywac w tresc przelewu
    Pytanie to zadalem rozniez do inteligo - powiedzieli ze zrobia, jak zwiazek
    bankow polkich wyda wytyczne
    :-) a podobno ich nie wydal jak dotad

  • 4. Data: 2002-01-23 15:30:34
    Od: "Mirek_C" <m...@N...kki.net.pl>

    Witam
    "Krzysiek" <K...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > ze numer rachunku wpisujemy w formacie NRB 26 znakow, oraz odpowiedni kod
    > zapisu rodzaju podatku, mozna poczytac na ich stronie. Przygotowali

    Dzieki ! Na tej podstawie wypelnie przelew.
    Natomiast dziwi mnie brak reakcji bankow na to rozporzadzenie.
    Wiem, ze kazda zmiana systemu bankowego to rewolucja,
    ale i Telepekao24 i BSKOnline maja zblizony formularz
    przelewu do ZUS, przetestowany, wystarczy modyfikacja.

    Przy okazji link do opisu BSKOnline:
    http://www.ing.pl/u235/navi/54549

    Pozdro
    Mirek_C

  • 5. Data: 2002-01-23 15:48:10
    Temat: Odpowiedz z Telepekao24
    Od: "Mirek_C" <m...@N...kki.net.pl>

    Witam.

    Wyslalem do Telepekao:
    :Temat: Nowy formularz polecenia przelewow na podatki
    :
    :Szanowni Panstwo.
    :Prosze o informacje czy i kiedy Telepekao wprowadzi
    :formularz umozliwiajacy wysylanie przelewow na konto
    :Urzedow Skarbowych wg nowego standardu.
    :Chodzi mi o standard okreslony w Rozporzadzeniu Ministra
    :Finansow z dnia 15 wrzesnia 2001, ogloszony w Dz.U. nr 105 poz 1146
    :z dnia 27 wrzesnia 2001.
    :Wedlug tego rozporzadzenia podatki nalezy wplacac poslugujac sie
    :formularzem zblizonym do ZUS-owskiego.
    :Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

    Telepekao odpowiedzialo (po 2 godzinach! Jestem pod wrazeniem):

    :Szanowny Panie
    :od 1 stycznia 2002 r. klienci dokonujący przelewów na rachunki
    :organu podatkowego mogą przedstawiać w Banku dyspozycje
    :na nowym formularzu. Stosowanie wprowadzanego formularza
    :nie jest jednak obligatoryjne. Urząd Skarbowy ma również obowiązek
    :przyjmować wpłaty z w/w tytułu, składane w dotychczas obowiązujących
    : w Banku formach. Obenie Telepekao 24 nie dysponuje nowymi
    :formularzami, w związku z tym proszę dokonywać wpłat po "staremu".
    :Z poważaniem
    :Anna Chmielecka

    Pozdrawiam
    Mirek_C

  • 6. Data: 2002-01-23 16:09:29
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Mirek_C" <m...@N...kki.net.pl> wrote in message
> [...]
    > ale i Telepekao24 i BSKOnline maja zblizony formularz
    > przelewu do ZUS, przetestowany, wystarczy modyfikacja.

    Banki nie reagują ponieważ nie można w tej chwili prawnie zakazać
    wykonywania wpłat do US w standardowej formie - sprawa więc jest na razie
    przesunięta.

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-01-23 17:26:16
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości

    > Przejrzalem tematy na grupie (ostatnio nie
    sledze niestety uwaznie
    > poczynan grupy) i nie znalazlem nic nt. nowych
    formularzy (jesli bylo to
    > sorry)).

    Słabo przeglądałeś :-))

    ///Przelewy podatkowe BZWBK - zdążyli przed
    20-tym, jak jest gdzie indziej ??//

    ///Przelewy podatkowe BSK - zdążyli przed 20-tym,
    jak jest gdzie indziej ??///

    Sark

  • 8. Data: 2002-01-24 08:33:30
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > ///Przelewy podatkowe BZWBK - zdążyli przed
    > 20-tym, jak jest gdzie indziej ??//
    >
    > ///Przelewy podatkowe BSK - zdążyli przed 20-tym,
    > jak jest gdzie indziej ??///

    Jak pisałem już Sarku - nie mieli przed czym zdążyć :-) Cała sprawa jest
    przesunięta.

    K. Kowalski

  • 9. Data: 2002-01-24 08:50:25
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Jak pisałem już Sarku - nie mieli przed czym
    zdążyć :-) Cała sprawa jest
    > przesunięta.
    >
    > K. Kowalski

    Aaa ... cha .... czyli na razie tylko wprowadzono
    taką a nie inną forme tytułu przelewu a na
    stosowną "formatkę" czekamy.

    Sark

  • 10. Data: 2002-01-24 09:25:13
    Temat: Re: Odpowiedz z Telepekao24
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    Korzystając z wzoru wysłałem mail do ePKO