  • 1. Data: 2011-05-08 07:40:35
    Temat: BRE Bank: Klienci pozwali bank do sądu, bo uważają, że zawyżał oprocentowanie kredytu.
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    http://wyborcza.pl/1,75248,9554361,Precedensowa_spra
    wa_w_Lodzi__867_klientow_pozwalo.html

  • 2. Data: 2011-05-08 08:34:26
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 8 May 2011 09:40:35 +0200, lamia wrote:
    > http://wyborcza.pl/1,75248,9554361,Precedensowa_spra
    wa_w_Lodzi__867_klientow_pozwalo.html

    ,,Gdyby sąd przyznał rację konsumentom, wówczas w odrębnych procesach
    mogliby się domagać odszkodowań.''

    To ten temat, gdzie ,,wpisowe'' wynosilo ponad 1000zl? :-)

    nabiciwwierzbowskiego.pl jeszcze jest wolne ;)
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 3. Data: 2011-05-08 15:48:49
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > ,,Gdyby sąd przyznał rację konsumentom, wówczas w odrębnych procesach
    > mogliby się domagać odszkodowań.''
    >
    > To ten temat, gdzie ,,wpisowe'' wynosilo ponad 1000zl? :-)

    poki co ja nie zaluje...
    a kto powiedzial, ze bedzie potrzeba odrebnych procesow?!

  • 4. Data: 2011-05-09 04:57:08
    Temat: Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 8 May 2011 17:48:49 +0200, wromek wrote:
    > poki co ja nie zaluje...

    A jakies efekty juz są, poza schudnieciem o tysiaka?

    > a kto powiedzial, ze bedzie potrzeba odrebnych procesow?!

    ,,- W tej sprawie walczymy o zasadę, a nie o pieniądze - mówił "Gazecie"
    reprezentujący konsumentów mecenas Iwo Gabrysiak. - Chodzi o ustalenie
    odpowiedzialności banku wynikającej z nienależytego wykonywania umów
    kredytowych.''

    Wszystko za artykulem z linka.

  • 5. Data: 2011-05-09 11:26:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Tyrala" s...@h...ck.polsl.pl

> [...]
    > reprezentujący konsumentów mecenas Iwo Gabrysiak. - Chodzi o ustalenie
    > odpowiedzialności banku wynikającej z nienależytego wykonywania umów

    Czyli po ewentualnej wygranej można mieć nadzieję na satysfakcję, nie na
    szmal? :) Czy prawnicy też dostaną zapłatę satysfakcją, nie szmalem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-05-09 11:52:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 9 May 2011 13:26:54 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Czyli po ewentualnej wygranej można mieć nadzieję na satysfakcję, nie na
    > szmal? :) Czy prawnicy też dostaną zapłatę satysfakcją, nie szmalem?

    Prawnicy już wygrali.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2011-05-09 12:40:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" 1...@4...net

    > Prawnicy już wygrali.

    I mają już satysfakcję? ;)

    -=-

    Alior przysłał mi SMS... Chodzi o jakieś fundusze/inwestycje...
    I ten SMS pobudził moją pamięć... Pewna scena -- odżyła...

    -- Mogę zainwestować w was wszystko, co mam.
    -- A co pan ma?
    -- Dobrą radę.
    -- Jaką?
    -- Oto i ona: ,,wypierdalać stąd!''. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-05-10 10:18:01
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > I mają już satysfakcję? ;)

    Tak - z latwo zarobionej sporej kwoty pieniedzy :)

  • 9. Data: 2011-05-10 10:20:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" iqb3ae$9rm$...@n...task.gda.pl

    > Tak - z latwo zarobionej sporej kwoty pieniedzy :)

    No... To dobrze, że zadowolili się satysfakcją
    i świadomością walki w dobrej sprawie -- walki o zasady. :)
    Dobrze, że pieniądze nie przesłoniły im ideałów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-05-10 13:37:53
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > No... To dobrze, że zadowolili się satysfakcją
    > i świadomością walki w dobrej sprawie -- walki o zasady. :)
    > Dobrze, że pieniądze nie przesłoniły im ideałów. :)

    no Wy to wszyscy jestescie zajebisci, wszyscy tacy mądrale i w ogole.
    ciekawe czy ktos z Was ma taki kredyt w BRE i co by zrobil gdyby go rypali
    na odsetkach.... pewnie byscie grzecznie placili albo wynajeli sobie
    adwokata bez grupy bo jestescie superbogaci albo w ogole byscie znalezli za
    free....

    heh, wypas...