  • 11. Data: 2011-05-10 13:52:27
    Temat: Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-05-10 15:37, wromek pisze:
    > ciekawe czy ktos z Was ma taki kredyt w BRE i co by zrobil gdyby go rypali
    > na odsetkach....

    Refinansował?

    --
    Raf

  • 12. Data: 2011-05-10 13:54:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 10 May 2011 15:37:53 +0200, wromek napisał(a):

    > no Wy to wszyscy jestescie zajebisci, wszyscy tacy mądrale i w ogole.
    > ciekawe czy ktos z Was ma taki kredyt w BRE i co by zrobil gdyby go rypali
    > na odsetkach.... pewnie byscie grzecznie placili albo wynajeli sobie
    > adwokata bez grupy bo jestescie superbogaci albo w ogole byscie znalezli za
    > free....

    Ja bym przede wszystkim nie brał kredytu indeksowanego nie *IBOR-em, a
    widzimisię banku. Co was do tego skłoniło poza złudnym poczuciem, że
    "będzie taniej"?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2011-05-10 13:55:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Refinansował?

    To się tak prosto tylko mówi. Refinansowanie to koszty, czas i ponowne
    badanie zdolności kredytowej pod rządami rekomendacji T. Takie banalne jest
    to tylko w Internecie.

    Nie zmienia to faktu, że ten pozew grupowy w tej formie w jakiej to zostało
    zorganizowane nie ma dla mnie cech racjonalności dla grupy osób, które nie
    były w gronie tych, którzy przystąpili do niego za darmo.

  • 14. Data: 2011-05-10 14:01:08
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości grup
    et...

    > Ja bym przede wszystkim nie brał kredytu indeksowanego nie *IBOR-em, a
    > widzimisię banku. Co was do tego skłoniło poza złudnym poczuciem, że
    > "będzie taniej"?

    Dajcie spokój z tą demagogią post factum. Bank przy założeniu jego celowego
    działania, ma mnóstwo możliwości usiłowania wydymania swoich klientów.
    Choćby wprowadzaniem jakichś opłat za rachunek, pseudoubezpieczeń, wysokich
    spreadów itd. Sama indeksacja sprawy nie załatwia.

    Zresztą "nabici" (o ile mamy na myśli tych od kredytów denominowanych w chf)
    nie tyle padli ofiarą złej woli BRE, co sytuacji rynkowej i twardego kursu
    BRE w kwestii dochodowości portfela kredytów nawet kosztem wizerunku.

  • 15. Data: 2011-05-10 14:28:43
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-05-10 15:55, MarekZ pisze:
    > To się tak prosto tylko mówi. Refinansowanie to koszty, czas i ponowne
    > badanie zdolności kredytowej pod rządami rekomendacji T. Takie banalne
    > jest to tylko w Internecie.

    Jakiej rekomendacji T? To od 2ch czy 3ch lat się ciągnie. Ile oni na
    prawników wydali czasu i pieniędzy to sami tylko wiedzą. Ja rozumiem, że
    ktoś chce sobie powalczyć z bankiem, ale ile można słuchać w kółko tego
    samego?

    --
    Raf

  • 16. Data: 2011-05-10 14:38:17
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jakiej rekomendacji T? To od 2ch czy 3ch lat się ciągnie.

    Aha, myślałem, że to rada na dziś, a nie uwaga co należało zrobić w
    przeszłości. A co mi tam, to i ja się dołączę z radą. Trzeba było kupić
    kontrakty na srebro 3 lata temu a sprzedać tydzień temu!

    Nie znam dokładnie ich historii, ale były jakieś negocjacje z bankiem i
    ugody z częścią klientów.

  • 17. Data: 2011-05-10 14:57:24
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-05-10 16:38, MarekZ pisze:
    > Nie znam dokładnie ich historii, ale były jakieś negocjacje z bankiem i
    > ugody z częścią klientów.

    Za to znają wszyscy na forum mbanku chociażby, gdzie ciągle mantrują.
    Wkurza mnie zwyczajne pieniactwo. Niech idą do sądu, niech idą
    pikietować pod siedzibę BRE, ale niech przestaną w końcu rozgłaszać
    wokół jacy to oni pokrzywdzeni. Bo osiągnęli efekt odwrotny od zamierzonego.

    --
    Raf

  • 18. Data: 2011-05-10 20:49:54
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 10 May 2011 15:37:53 +0200, wromek wrote:
    > no Wy to wszyscy jestescie zajebisci, wszyscy tacy m?drale i w ogole.
    > ciekawe czy ktos z Was ma taki kredyt w BRE

    Denominowany w CHF z 2004r moze byc?

    > i co by zrobil gdyby go rypali na odsetkach....

    Za propozycje marzy ~4.5% podziekowali, propozycje marzy ~2% przyjeli.

    BTW, artykul wspomina, ze ,,klienci'' (wiec tez i ja, ktory mam gdzies
    zabawe w wierzbowskiego?) nadplacili nieslusznie BRE ~3.5mln zl. Na razie
    wyskoczyliscie (juz beze mnie) z kolejnej banki na proces, ktory walczy
    jedynie o racje. Moze jakies zaklady ile kancelaria zawola na odwolanie
    instancje wyzej, plus w wypadku wygranej, za procesowanie się juz o kase?
    Zrowna się z 3.5banki?

    Ale kazdy gospodazy swoja kasa, powodzenia w walce (tak z BRE, jak i z
    kancelariami) zycze!
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 19. Data: 2011-05-10 21:09:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wromek" iqbf5e$26b$...@n...onet.pl

> [...]
    > rypali na odsetkach.... pewnie byscie grzecznie placili albo wynajeli sobie
    adwokata bez grupy bo jestescie superbogaci albo w

    Banki, pieniądze... Ja mam alergię -- w tym i na pleśń, astmę na tle tej
    alergii i pleśń na suficie oraz trudności ;) z wentylacją. :) W tym kraju
    nie ma sądów. :) Już Mickiewicz w Panu Tadeuszu zauważa -- wygraj w polu,
    a wygrasz i w sądzie. ;)

    Gdy do mnie ING dzwoni i pyta, czy ja chcę kredyt hipoteczny -- śmiać mi się chce.
    Cała gospodarka oparta jest o kredyty, a wśród kredytów najważniejsze są właśnie
    hipoteczne. Ale jeśli społeczeństwo wcurvi się (skrzywi?) to kto będzie brał te
    kredyty? A wqrwi, jeśli nie będzie traktowane poważnie. :)

    Ale choć każdy pojmuje, że bank musi szanować klienta a sąd musi bronić nie
    tylko państwa, :) ale i (przynajmniej czasami) sprawiedliwości -- bywa
    różnie w tym dziwnym kraju. :)

    -=-

    W tym życiu nie zamierzam brać kredytów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2011-05-10 21:14:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafał" 4dc9524e$0$2446$6...@n...neostrada.pl

    > wokół jacy to oni pokrzywdzeni. Bo osiągnęli efekt odwrotny od zamierzonego.

    A to nie jest efekt ,,odwrotny do zamierzonego''?
    IMO dobrze robią -- przynajmniej inni wiedzą, o co chodzi. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'