  • 1. Data: 2011-05-08 10:45:54
    Temat: Raporty BIK bezpo?rednio z systemu transakcyjnego Inteligo
    Od: Arkadiusz Jadczak <a...@j...net>

    Nie mam rachunku w Inteligo, ale przez przypadke odkrylem dzisiaj, ze
    mozna u nich zamawiac raporty BIK bezposrednio z systemu
    transakcyjnego:
    http://inteligo.pl/menu/kredyty/kredyty/biuro-inform
    acji-kredytowej/

    Czy ktos, kto ma tam konto, moze z ciekawosci sprawdzic, jak to wyglada
    i opisac po krotce czy to wygodne i tanie? Wedlug mnie to jakis
    przelom, jesli bezpsorednio z banku mozna zamowic online raport na
    temat swojej sytuacji kredytowej. To zarowno dobre dla samego banku (bo
    klient przyjdzie po kredyt juz z raportem, albo nie przyjdzie, jak go
    raport przerazi ;-)) jak i dla samego klienta - wie co ewentualnie
    splacic, czego sie pozbyc, co naprawic, zeby dostac kredyt.

    Pozdrawiam,
    Arek Jadczak

  • 2. Data: 2011-05-08 11:01:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Arkadiusz Jadczak <a...@j...net> writes:

> [...]
    >
    > Czy ktos, kto ma tam konto, moze z ciekawosci sprawdzic, jak to
    > wyglada i opisac po krotce czy to wygodne i tanie? Wedlug mnie to

    Czy tanie to możesz sprawdzić w toip.
    Wyglada to tak, że wybierasz odpowiednią pozycję.
    Następnie wybierasz typ raportu (raport +/z oceną punktową/ po
    angielsku/po polsku, czy tylko pdf czy tez papierek)
    klikasz i na telefon przychodzi ci hasełko do pdfa. W systemie
    transakcyjnym pojawia się w tym momencie link do pdfa z raportem, który
    jest aktywny przez 30 dni.

> [...]
    > go raport przerazi ;-)) jak i dla samego klienta - wie co ewentualnie
    > splacic, czego sie pozbyc, co naprawic, zeby dostac kredyt.

    Dla mnie jest to za drogie. 10razy za drogie.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2011-05-08 11:38:22
    Od: Arkadiusz Jadczak <a...@j...net>

> [...]
    > klikasz i na telefon przychodzi ci hasełko do pdfa. W systemie
    > transakcyjnym pojawia się w tym momencie link do pdfa z raportem, który
    Jesli to sie dzieje tak szybko jak piszesz to fajni, bo moj kolega
    zamowil raz raport w BIK przez internet i czekal chyba ze dwa
    tygodnie...

    > Dla mnie jest to za drogie. 10razy za drogie.
    No tak, ale niektorzy nie maja wyjscia...

    Dzieki za wyjasnienie.
    Arek