  • 1. Data: 2011-05-06 21:32:50
    Temat: Karta bankomatowa Polbanku
    Od: "kowtow" <k...@w...pl>

    Prosze o informacje uzytkownikow karty debetowej Polbanku czy jest
    koniecznosc aktywacji karty przed jej pierwszym uzyciem. Nigdzie nie moge
    znalezc takiej opcji w koncie mistrzowskim internetowym
    Dzisiaj miałem sytuacje chcac zaplacic ta karta w sklepie tranzakcja zostala
    odrzucona.
    Czy to przypadek czy faktycznie trzeba ja jakos aktywowac tak jak w
    większości bankow.
    Karte ta otrzymalem bezposrednio w oddziale banku a nie przez poczte.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-05-07 01:29:30
    Temat: Re: Karta bankomatowa Polbanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kowtow" iq1pf2$6td$...@n...onet.pl

    > Dzisiaj miałem sytuacje chcac zaplacic ta karta w sklepie tranzakcja zostala
    odrzucona.

    Ja też tak miałem -- był jakiś błąd w ,,podpięciu'' karty do konta.
    Były dwie karty -- jedna była dobrze podpięta, druga -- źle.
    Poszedłem do marmurku -- sprawdzili i naprawili w kilka chwil.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2011-05-07 12:32:14
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Wystaczy wykonać dowolną transakcje w ich bankomacie

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-05-07 16:43:28
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    kowtow wrote:
> [...]
    > większości bankow.
    > Karte ta otrzymalem bezposrednio w oddziale banku a nie przez poczte.

    Karte zawsze warto sprawdzic w bankomacie w placowce - sprobowac cos
    wyplacic.
    Moja tez na poczatku nie dzialala, jak nalezy i pan z banku osobiscie sie z
    nia meczyl, az zadzialalo. Od tamtej pory jest ok.

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2011-05-07 20:33:07
    Od: Odziumito <t...@s...com>

    W dniu 2011-05-06 23:32, kowtow pisze:
> [...]
    > większości bankow.
    > Karte ta otrzymalem bezposrednio w oddziale banku a nie przez poczte.

    To w Farszafce nie wiedza ze karte trzeba zawsze aktywowac w bankomacie
    banku wystawcy
    ?

  • 6. Data: 2011-05-07 21:26:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Odziumito" iq4aa4$i9d$...@n...onet.pl

    > To w Farszafce nie wiedza ze karte trzeba zawsze aktywowac w bankomacie banku
    wystawcy?

    Ja nie aktywowałem. :) I ,,chodziła'' poprawnie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'