  • 1. Data: 2011-05-06 16:36:04
    Temat: db - bank "zawsze cos"
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Zalozenie dbNET w Deutsche Banku PBC od samego poczatku
    bylo jakies ociezale, na starcie zjebane i zaskakujaco popierdolone.

    Dostep do konta (majac juz nadany nr uzytkownika i pin)
    zostal "odblokowany" po drugim telefonie,
    ze juz nie wspomne o ich nowej definicji slowa "online"...

    Zachcialo mi sie oszczednosciowego 24h -
    - jak wiecie 24h mozna zlozyc tylko w oddziale,
    dbnet zas tylko przez internet.
    Zalozylem 3 rachunki 24h - jeszcze mala prosba,
    ze nie chce wyciagow papierowych i chce zalatwic to tu
    a nie (jak namawial mnie pan) na infolinii.

    Mija ok 3h, loguje sie na konto a 3 rachunkow 24h
    jak nie ma, tak nie ma :).

    Jest gdzies na sieci ranking "onlajnowosci" bankow?

  • 2. Data: 2011-05-06 20:12:31
    Temat: Re: db - bank "zawsze cos"
    Od: g...@o...pl

    > Zalozenie dbNET w Deutsche Banku PBC od samego poczatku
    > bylo jakies ociezale, na starcie z..... i zaskakujaco p..........

    Dla równowagi mnie dbNet założyli błyskawicznie, bardzo szybko przyszły karty, i
    wszystko od początku działa bez zarzutu. Mam inne pytanie - gdzie szukać kursu
    euro, po jakim przeliczane są wypłaty z zagranicznych bankomatów? Znalazłem
    kursy tutaj:

    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/kursy_w
    alut/l2/2011/l3/5/l4/6

    ale miałem wrażenie, że policzyli mi po jakimś innym, bardziej zbliżonym do
    kantorowego - tzn. po przeliczeniu forinta na euro, a euro na złotówkę i tak
    wyszedł kurs forinta bliski kantorowego.

    wykropkowania na żądanie serwisu onetu - inaczej nie mogę wysłać postu

  • 3. Data: 2011-05-06 20:17:51
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Q" <n...@s...pl> wrote in message news:iq17v7$4i3$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    >
    > Mija ok 3h, loguje sie na konto a 3 rachunkow 24h
    > jak nie ma, tak nie ma :).
    >
    > Jest gdzies na sieci ranking "onlajnowosci" bankow?

    nie pamietam dokladnie, ale chyba zobaczysz je na drugi dzien; ten typ tak
    ma.

  • 4. Data: 2011-05-07 20:10:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-05-06 22:12, g...@o...pl pisze:

> [...]
    > kantorowego - tzn. po przeliczeniu forinta na euro, a euro na złotówkę i tak
    > wyszedł kurs forinta bliski kantorowego.

    To dziwne trochę te ich walutowe kombinacje. W sumie jeśli miałbym brać
    tę kartę DB z całym dobrodziejstwem inwentarza (tzn. z tym kontem dbNET)
    to tylko dla płatności za granicą i wypłat gotówkowych. Cóż, w razie
    czego zostaje mBankowy Delfinek i BZWBK-owa Money.pl

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/