  • 81. Data: 2011-05-14 22:13:33
    Temat: Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > IMHO jego podejście jest uzasadnione merytorycznie.
    > Podejście jego adwersarzy jest za to znacznie bardziej nacechowane
    > emocjami niż merytoryką.

    i tak by mozna do usranej smierci i jeszcze przez 200 nast. postow. ja
    uwazam, ze moja racja jest bardziej mojsza niz Twojsza bo jest mojsza. I
    dlatego wlasnie poszedlem do sądu z innymi zeby sie nie uzerac z bankiem
    przez nastepne 8 lat i przerzucac na superoferty, superkorzystne (wg banku).

    i to powoli tyle co bym mial do napisania bo jakos nie widze juz w watku
    odkrywania ameryki przez nikogo.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 82. Data: 2011-05-15 08:59:39
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    wromek wrote:

    > i to powoli tyle co bym mial do napisania bo jakos nie widze juz w watku
    > odkrywania ameryki przez nikogo.

    Eee tam...
    Ja czekam aż MarekZ wróci z wyjazdu - wtedy mu odpowiem :-)

    witrak()

  • 83. Data: 2011-05-15 09:20:44
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Eee tam...
    > Ja czekam aż MarekZ wróci z wyjazdu - wtedy mu odpowiem :-)

    hehe, chcesz podzielic ten wlos na jeszcze 348 czesci? :)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 84. Data: 2011-05-17 07:59:41
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    wromek wrote:

    > hehe, chcesz podzielic ten wlos na jeszcze 348 czesci? :)

    Nie. Ale on jest solidnym dyskutantem, a tym razem trochę się
    "zakałapućkał" i nawet w ostatnio przeprowadzonym 'lekkim
    odwrocie" broni tez nie do obrony...

    Uważam, że zasługuje na "uczciwy proces" :-)

    witrak()

  • 85. Data: 2011-05-17 09:09:33
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Nie. Ale on jest solidnym dyskutantem, a tym razem trochę się
    > "zakałapućkał" i nawet w ostatnio przeprowadzonym 'lekkim
    > odwrocie" broni tez nie do obrony...
    >
    > Uważam, że zasługuje na "uczciwy proces" :-)

    hehe, zgadzam sie w calej rozciaglosci ;)

  • 86. Data: 2011-05-17 09:33:04
    Od: g...@o...pl

    > heh, ja tam nieco zdanie nt tego banku zmienilem a za moim posrednictwem
    > kilka innych osob :)

    gdyby to kogoś w BRE obchodziło, toby was inaczej traktowali. A jak zaczną dawać
    atrakcyjne marże, to będą mieli klientów, nawet na takich umowach jak te będące
    przedmiotem sporu

  • 87. Data: 2011-05-21 18:40:09
    Od: Robert <"spam_usuń_to"@wp.pl>

    Dnia 15 maj o godzinie 10:59, na pl.biznes.banki, witrak() napisał(a):

    > Eee tam...
    > Ja czekam aż MarekZ wróci z wyjazdu - wtedy mu odpowiem :-)

    No i coś MarekZ zaniemógł :)
    Albo tez ma długi dwu-łykent ;)

    --
    Robert