    From: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [BPHPBK] problemy z KK
    Date: Wed, 7 Jan 2004 15:39:27 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@b9b.ice.ae.wroc.pl

    Witam,

    Od okolo roku mam KK w BPHPBK. I tylko KK, rachunek zlikwidowalem. Do tej
    pory nie bylo podgladu tej karty przez internet (jezeli sie nie mialo
    rachunku). Ale okazało sie, ze po ostatniej zmianie Sez@ma taka możliwość
    istnieje, wiec grzecznie zarejestrowalem sie ta stronce BPH-u, udalem sie do
    oddzialu, gdzie po okolo 50 minutach zmagań Pani niedysponentki udalo sie
    mnie aktywowac w systemie. (To jaki popłoch wzbudziłem w oddziale prosząc o
    aktywację kanału netowego to temat na odrebna historie :))
    Wszystko fajnie, tylko ze przy logowaniu wciaz nie widze swojej karty.
    Loguje sie i nic, nie widac zadnych rachunkow, kart, itp. a wlasnie te karte
    powinno byc widac!
    Pani obslugujaca niestety nie wiedziala o co chodzi. Obdzwonilem infolinie
    (kilka razy i to wszystkie i te od kart i te od sezama). Za kazdym razem
    standardowe: "Pana problem zostal przekazany do dzialu informatycznego...."
    i tak juz 3 dzien :(

    Czy ktos sie spotkal z czyms takim?
    Moze jakies rady, co ja mam robic... Mimo wszystko jak jest taka mozliwosc,
    to chcialbym podglądać tę kartę przez internet.
    Pozdr.
    Michał Masłowski