  • 1. Data: 2004-01-07 14:14:00
    Temat: Problem z tokenem (PEKAO SA)
    Od: "Przemo P." <p...@p...fm>

    Chyba bateria mi siada. miał ktos juz cos takiego ?

    Na wyswietlaczu pojawia sie napis batt 3, (czasami 4 i 5), czy nie wiecie
    jak dlugo jeszcze pociagnie ?

  • 2. Data: 2004-01-07 17:31:23
    Temat: Re: Problem z tokenem (PEKAO SA)
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!>

    Użytkownik "Przemo P." <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Chyba bateria mi siada. miał ktos juz cos takiego ?
    >
    > Na wyswietlaczu pojawia sie napis batt 3, (czasami 4 i 5), czy nie wiecie
    > jak dlugo jeszcze pociagnie ?

    niestety nie wiem, ale bym sie nie martwil, bo i tak w ciagu najblizszych
    6miesiecy ci go zabiora i dadza odporna na zaniki zasilania karte kodow
    jednorazowych :/

    a powaznie, to moze po prostu zadzwon na infolinie? powinni ci jakos pomoc

    --
    Tomek

    ---

  • 3. Data: 2004-01-07 18:29:49
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > a powaznie, to moze po prostu zadzwon na infolinie? powinni ci jakos pomoc

    jeszcze musi sie dodzwonic hehe

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie