  • 11. Data: 2003-05-09 12:09:21
    Temat: Re: BPHPBK - OSTRZEZENIE
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Jacek wrote:

    > W mBanku chociażby da się robić wszystkie operacje wewnętrzne online, więc
    > nie bardzo rozumiem dlaczego tutaj nie.

    bo mbank z zalozenia mial byc on line, a sez@m to tylko interfejs
    uzalezniony
    od wewnetrzengo systemu banku ktory nie byl tworzony jako bank
    internetowy

  • 12. Data: 2003-05-09 12:32:36
    Od: j...@p...onet.pl

    > bo mbank z zalozenia mial byc on line, a sez@m to tylko interfejs
    > uzalezniony
    > od wewnetrzengo systemu banku ktory nie byl tworzony jako bank
    > internetowy

    Jakoś mnie to nie przekonuje.
    Może gdyby wykonawcą interfejsu byli faceci z Sancheza, to działałoby to OK.
    A tak DoctorQ odwalił lata temu kawałek roboty i od tej pory nic się nie
    zmienia na lepsze.
    BTW a dlaczego wpłata dokonana w kasie widoczna jest przez internet online?
    Jednak można...a to też przecież Profile.

    Jacek

  • 13. Data: 2003-05-11 20:56:08
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    Akurat w mBanku używa się Altamiry, a nie Profile'a.

    Interfejs www może być zintegrowany z systemem w różny sposób. Wymiana
    informacji może być prowadzona online lub poprzez sesje przesyłu danych
    co jakiś czas. To że w jednym banku systemy są całkowicie online, nie
    oznacza że w innym można to tak szybko wdrożyć; zwłaszcza tam gdzie
    system księgowy był wdrażany dużo wcześniej niż usługa E-bankingu.
    Tak naprawdę to wszystko rozbija się o pieniądze :) Firma musi podjąć
    decyzję biznesową, czy opłaca się grzebać w informatyce i usługach, czy
    nie. I od tej decyzji zależy standard usług oraz ich koszty ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 14. Data: 2003-05-12 06:57:51
    Od: j...@p...onet.pl

    > Akurat w mBanku używa się Altamiry, a nie Profile'a.

    A gdzie ja twierdzę, że jest inaczej?

    > system księgowy był wdrażany dużo wcześniej niż usługa E-bankingu.

    Chyba bankowy?

    >...I od tej decyzji zależy standard usług oraz ich koszty ;)

    I o to właśnie chodzi.

    Jacek

  • 15. Data: 2003-05-12 17:44:08
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    Sądziłem że w poprzednim poście. Jeśli Cię nie zrozumiałem, to
    przepraszam.

    Bankowy system księgowy.

    Cóż, należy zatem głosować nogami.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 16. Data: 2003-05-13 07:14:29
    Od: j...@p...onet.pl

    > Cóż, należy zatem głosować nogami.

    Moje nogi głosują na BPHPBK - tu mam najbliżej :-)

    Jacek