eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPHPBK - OSTRZEZENIE › Re: BPHPBK - OSTRZEZENIE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPHPBK - OSTRZEZENIE
    Date: Thu, 8 May 2003 10:58:46 +0000 (UTC)
    Organization: noname
    Lines: 22
    Message-ID: <s...@w...at.my.home.or.workplace.pl>
    References: <b9d7bb$4a0$1@atlantis.news.tpi.pl> <b9d874$3dr$1@inews.gazeta.pl>
    <b9d9jd$fut$1@szmaragd.futuro.pl>
    Reply-To: m...@o...pl.wytnij_to
    NNTP-Posting-Host: pa225.pulawy.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1052391526 27411 213.76.205.225 (8 May 2003 10:58:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 May 2003 10:58:46 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.23.4
    X-Face: 'MDm}3#.^>5}m#|tl$~W-gzho};\y8~3][9s9.IwZRvI\pZ|4/iIb&Wjd''?@ekYo:4}B{I0vDB\I
    8TWmSEg(~BZ8o}lz)Ja{H0<@:sk8.)#$5OJ*5}bt|(I@JC&4?=WJ'peFEV&b98>/oH`_6DJ),fDD>
    nXAt6K[,,z9q|~M8F]bn(4~nm$,vSnSSP0%UM&.%-:F-`f?@T5Vbt0/0Y[Lky,?7lcMKQFEUPl]}?
    gZ:6-&L`O2S%
    X-Licznik: 799
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.0rc1w) (Windows2000 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:240069
    [ ukryj nagłówki ]

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Fajas pisze:

    >> A'propos BPH. Dzisiaj testowo próbowałem założyć 10dniową lok@tę przez
    >> Sez@ma. Pierwsze pięć prób: jakiś dziwny komunikat 10202 - Save requested.
    >> Potem niby poszło, ale oczywiście środki z konta nie zdjęte, lokaty nie
    > widać.
    >> Po 20 minutach środki z konta zeszły, ale lokaty dalej nie widać. Po
    > godzinie
    >> to samo. Telefon do pomocy technicznej i tu mnie rozbawili "lokata będzie
    >> widoczna dopiero jutro". Dodam, że wszystko dzieje się w internecie.
    >>
    >> Jacek
    >
    > Tak to jest - jesli bank zatrudnia nie tych ludzi co powinien.
    > Zamist postawic na wysokowykwalifikowanych specjalistow wola wystawiac do
    > okienka osoby tragicznie niekompetentne.
    Przecież Jacek rozmawiał z pomocą techniczną a nie z panią z okienka.
    Zresztą - tu problem jest natury technicznej a nie dot. kompetencji
    lub ich braku pracowników banku.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1