  • 1. Data: 2003-05-07 22:24:38
    Temat: poswiadczone w US PITy - jak prosto to zrobic ?
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    Dla banku musze miec poswiadczone PITy za dwa ostatnie lata. Czy wiec:

    1) xeruje swoje kopie PITow i lece do US ?
    2) Lece do US i ono robia kopie tego co maja ?

    Czy ktos to robil ? Jak to sie odbywa i ile kosztuje ?

    Pozdrwiam
    Przemek

  • 2. Data: 2003-05-08 06:34:57
    Temat: Re: poswiadczone w US PITy - jak prosto to zrobic ?
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Moze nie musisz leciec do US. Pity maja byc poswiadczone za zgodnosc przez
    US czy poswiadczone przez ciebie???
    Bo np. w BPHPBK chca pity ale poswiadczone za zgodnosc przez ciebie a nie
    US.

  • 3. Data: 2003-05-08 07:07:42
    Od: "supermenn" <s...@p...onet.pl>

    Nawet nie masz co marzyć, że US poświadczy Ci Pity, nie skseruje też swoich,
    dopisali tam swoje adnotacje i pit jest tajny.....
    Jedynie mogą Ci wystawić zaś. o niezaleganiu z podatkami i o wysokości
    dochodów za jakiś okres. (podanie w US 5zł i przy odbiorze ok.15 zł), i
    ok.6 dni czekania...

    Pozdrawiam Robert.

  • 4. Data: 2003-05-08 07:25:17
    Od: "Rafał" <r...@w...pl>

    > ... czy poswiadczone przez ciebie???
    Przeważnie w US jest ksero i tam na miejscu można wszystko załatwić.

    > Bo np. w BPHPBK chca pity ale poswiadczone za zgodnosc przez ciebie a nie
    > US.
    Co nie oznacza wcale że mówisz im że "to jest prawda, to mój PIT", tylko
    musisz dostarczyć PIT11 z zakładu pracy.

    Rafał

  • 5. Data: 2003-05-10 10:57:06
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a s...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > Jedynie mogą Ci wystawić zaś. o niezaleganiu z podatkami i o wysokości
    > dochodów za jakiś okres. (podanie w US 5zł i przy odbiorze ok.15 zł),

    O ile się orientuję, to nie jest prawda. Można złożyć prośbę o otrzymanie
    kserokopii złożonych przez siebie dokumentów. Składasz pismo, określasz
    jakie dokumenty chcesz otrzymać, 5 zł za pismo + 3 zlote za każdą stronę
    dokumentu. Zaznaczam tylko, że taki system funkcjonował w NIPach jak
    chcciałem kserokopię, ale myślę[mam nadzieję] że w tym przypadku będzie tak
    samo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
    Zbigniew Trzaskowski