  • 1. Data: 2012-06-03 20:45:01
    Temat: Eurobank - prace serwisowe przez 2 dni w ciągu tygodnia!?
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Na stronie do logowania:
    "Szanowni Państwo,
    informujemy, że od dnia 06.06.2012 od godz. 23:00 do 08.06.2012 do godz.
    07:00 będą trwały prace konserwacyjne systemu informatycznego.
    W tym czasie:
    - nie będą aktualizowane informacje w internetowym serwisie eurobank
    online oraz w bankowości telefonicznej (dyspozycje zlecone w tym czasie
    zostaną zaksięgowane po zakończeniu prac, najpóźniej 08.06.2012 o godz.
    07:00),
    - mogą wystąpić utrudnienia w wybieraniu pieniędzy z bankomatów oraz w
    dokonywaniu płatności kartami debetowymi,
    - nie będą działały wpłatomaty."

    Mam nadzieję, że to tylko pomyłka i mieli napisać 07.06.2012 zamiast
    08.06.2012. Chyba nie zamierzają odciąć ludzi od pieniędzy przez cały
    czwartek...

  • 2. Data: 2012-06-03 21:03:13
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam nadzieję, że to tylko pomyłka i mieli napisać 07.06.2012 zamiast
    > 08.06.2012. Chyba nie zamierzają odciąć ludzi od pieniędzy przez cały

    Spoko. Boże Ciało.

  • 3. Data: 2012-06-04 16:32:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" jqgcdk$ed5$...@n...news.atman.pl

    > Spoko. Boże Ciało.

    Więc jednak ktoś korzysta z EB...
    Ja zarządziłem pełną ewakuację do Optimy i Mille...

    DigiPass ruszył, jutro zobaczę, czy są środkowe elementy...

    BTW -- DigiPass przybył w piątek, zaś SMS z kodkiem dopiero dzisiaj.
    Poczta tradycyjna jednak jest szybsza niż SMSowa...

    -=-

    7% daje Mille i KB, 6.5% Optima, 9% jakiś ideowy bank
    i nenowy, zaś merytoryczny jakoś ponad 6% -- czy w tym
    brutalnym świecie jest jeszcze miejsce dla EB?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-06-04 20:20:35
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 03.06.2012 21:03, wiatrak wrote:

    > Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > Spoko. Boże Ciało.
    Nie do końca:
    - mogą wystąpić utrudnienia w wybieraniu pieniędzy z bankomatów oraz w
    dokonywaniu płatności kartami debetowymi,
    Dziwny bank...