    From: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow_wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BPH - Polecenie zaplaty - pomocy!
    Date: Fri, 6 Feb 2004 08:52:50 +0100

    Czesc
    Mam taki problem: regulowalem platnosci dla Ery GSM za pomoca polecenia
    zaplaty.
    Ostatnia faktura opiewala na kwote ok. 25zl. Kwota ta zostala pobrana 2 II.
    Na wyciagu, obok prawidlowej operacji pobrania 25zl widnieje dodatkowo druga
    transakcja:
    pobranie przez Ere ok. 200zl, do ktorych sie nie poczuwam (pewnie jakas
    pomylka).
    W Erze nic nie zalatwilem, wybralem sie do BPH. Za pierwsza wizyta zostalem
    splawiony, zebym zalatwial sobie sprawy z Era.
    Do drugiej przygotowalem sie lepiej (Prawo bankowe, art. 63d, pkt. 6 i 7: do
    30 dni moge zadac zwrotu pieniedzy).
    Pani po przestudiowaniu przepisow najpierw chciala mnie przekonac, ze moge
    tylko odwolac samo polecenie zaplaty, nastepnie udala sie na konsultacje,
    potem dzwonila do doradcy, a na koniec okazalo sie, ze system nie dziala i
    nic nie mozna sprawdzic.
    Powiedziala, ze jestem pierwszym klientem z takim problemem i nie bardzo
    wiedza, co robic. Obiecala, ze zadzwoni.
    Niemniej jednak, na moj rozum, mam prawo zadac bezwarunkowego zwrotu
    pieniedzy na moje konto.
    W okienku nie bylem w stanie nic zalatwic.
    Moze powinienem wyslac jakies pismo, bo czas plynie. Nigdy jednak takich
    pism nie wysylalem
    I tu pytanie: Jak adresowac to pismo (Dzial obslugi klienta, Dzial
    reklamacji)?
    I jak je wyslac: listem poleconym, czy tez inaczej?
    Bank to: BPH Krakow, ul. Jozefinska 18
    pozdr.
    ls