  • 1. Data: 2004-02-06 08:34:13
    Temat: ankieta o klientach na stronie mBanku
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Wyniki ankiety na stronach mBanku moga
    tlumaczyc koniecznosc wprowadzenia
    oplat:

    Czy podpisałeś już umowę z jakimkolwiek OFE?

    tak 375
    nie, zrobię to wkrótce 20
    nie, nie pracuję 9011

    95,8 % klientow mBanku to osoby niepracujace.
    Mozna sie pokusic o stwierdzenie ze wiekszosc z nich
    nie ma stalych dochodow lub sa one niewielkie.

    PiotR

    PS: Prosze o nie pisanie komentarz w stylu:
    "to nie jest prawda, nie pracuje a mam w mBanku 5 cyfrowy stan konta".

  • 2. Data: 2004-02-06 08:40:16
    Temat: Re: ankieta o klientach na stronie mBanku
    Od: Duke <d...@p...wp.pl>

    PiotR wrote:

    > nie, nie pracuję 9011

    Ktoś sobie głupie żarty robi.

  • 3. Data: 2004-02-06 08:44:47
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Duke" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś sobie głupie żarty robi.

    Nie tak latwo jest z 1 komputera wiecej niz 1 raz wypelnic ankiete.
    Ja tam zadnego cookie po wypelnieniu ankiety nie widze u siebie.

    Piotr

  • 4. Data: 2004-02-06 08:57:06
    Od: Duke <d...@p...wp.pl>

    PiotR wrote:

    > Nie tak latwo jest z 1 komputera wiecej niz 1 raz wypelnic ankiete.

    Bardzo łatwo :-)

    > Ja tam zadnego cookie po wypelnieniu ankiety nie widze u siebie.

    A ja widze, i wystarczy je usunąć aby jeszcze raz brać udział w ankiecie.

  • 5. Data: 2004-02-06 08:58:28
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    > 95,8 % klientow mBanku to osoby niepracujace.
    > Mozna sie pokusic o stwierdzenie ze wiekszosc z nich
    > nie ma stalych dochodow lub sa one niewielkie.

    Pomylka z tego wynika ze sposrod osob ktore odpowiedzialy na ankiete 95% nie
    pracuje
    a nie sposrod wszystkich klientow
    zreszta odpowiedzialo tylko 1400 osob :-)))
    to nie byly profesjonalne badania jak np sondaze przedwyborcze i wyciaganie
    takich wnioskow jest pochopne :-)

    Pozdr Zeus

  • 6. Data: 2004-02-06 09:01:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik PiotR p...@p...com ...

> [...]
    >
    > PS: Prosze o nie pisanie komentarz w stylu:
    > "to nie jest prawda, nie pracuje a mam w mBanku 5 cyfrowy stan konta".

    Ja napiszę komentarz w trochę innym tonie. Mianowicie ja pracuje, moja mam
    też, ojciec, brat ale nikt z nas nie zaglądał do aktualności i nie
    wypełniał tej ankiety, ponieważ nie śledzimy strony, a ewentualne
    wiadomości a propos banku czerpię ja z pbb :)
    Poza tym nie zdziwiłbym się gdyby takąankietęw takim okresie bank trochę
    podrasował, tak samo jak porównanie banków - przecież to tylko marketing.
    Piotrze, nie bądź dzieckiem, nie wież marketingowcom. ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 7. Data: 2004-02-06 09:11:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój ...

    >Piotrze, nie bądź dzieckiem, nie wież marketingowcom. ;-P

    Albo nie wierz :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 8. Data: 2004-02-06 09:20:13
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Duke" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś sobie głupie żarty robi.

    analogicznie jest przy pytaniu o znajomosc nowej toip
    i nie widze tu zadnych jaj !! po prostu ludzie zaczeli ich traktowac
    proporcjonalnie do wzajemnosci uzyskiwanej i widac to wreszcie golym okiem
    :-)

  • 9. Data: 2004-02-06 09:24:40
    Od: Duke <d...@p...wp.pl>

    krab wrote:

    > analogicznie jest przy pytaniu o znajomosc nowej toip
    > i nie widze tu zadnych jaj !!

    Coż, dla mnie to nie jest normalne kiedy liczba odbowiedzi na "nie" w
    ciągu ostatnich 2 dni trwania ankiety wzrasta z kilkudziesięciu
    (kilkuset?) do prawie 4,5 tyś.

  • 10. Data: 2004-02-06 12:01:56
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Duke" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś sobie głupie żarty robi.

    Niekoniecznie. Wielu klientów mBanku to młodzi ludzie (głównie studenci),
    którzy jeszcze nie mieli szczęścia pracować i uzyskiwać stałych dochodów
    ewentualnie wykonują prace dorywcze bez umowy. Jeśli oszczędzają to raczej w
    III filarze.