    From: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - Polecenie zaplaty - pomocy!
    Date: Fri, 6 Feb 2004 23:59:42 +0100

    ls wrote:

    > Powiedziala, ze jestem pierwszym klientem z takim problemem i nie
    > bardzo wiedza, co robic.

    Może dla niej. Udało mi się załatwić taką sprawę w BPH. Fakt, że
    próbowano mi wcisnąć dokładnie ten sam kit zarówno na infolinii
    (naiwnie myślałem że załatwię to przez telefon) jak i w oddziale.
    Po moim stanowczym oporze i kilkukrotnym tłumaczeniu jak to działa,
    panienka w oddziale przyjęła moją "reklamację" (BPH tak to nazywa)
    napisaną na kartce.
    Już po tygodniu (powinny być od razu) pieniądze były z powrotem na
    moim rachunku. Z datą pobrania.
    Na twoim miejscu złożyłbym taką "reklamację" zostawiając sobie kopię z
    potwierdzeniem przyjęcia pisma przez bank. Gdyby po tygodniu pieniądze
    nie pojawiły się na moim rachunku, pisałbym pisma wyżej - do dyrektora
    oddziału.

    powodzenia,

    Michał