  • 1. Data: 2002-05-07 09:41:33
    Temat: BPH-PBK i ch bankomaty
    Od: Tomasz P <t...@a...net>

    Ale śmiesznie - zażyczyłem sobie w bankomacie PBK kwoty większej, niż
    wynosi przepustowośc bankomatu (kartą Visa Electron z BPH), na co to
    miłe urządzenie stierdziło - "Transakcja nie może być zrealizowana" (w
    sumie prawda), ale jednocześnie zablokowało mi kwote na koncie.
    Oczywiście skończyło się na wizycie w oddziałe BPH, gdzie panie jak
    najbardziej dały wiarę moim wyjaśnieniom i odblokowały mi kwote na
    podstawie pisemnego oświadczenia. Ale w sumie troche sie zdziwiłem.

    Tomek

  • 2. Data: 2002-05-07 09:53:07
    Temat: Re: BPH-PBK i ch bankomaty
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Ja próbowałem tego numeru w bankomacie BPH i żadnych blokad nie zauważyłem.
    Chyba gdzieś pod koniec roku oba systemy mają być zintegrowane i wtedy problem
    powinien zniknąć.

    Jacek

  • 3. Data: 2002-05-07 09:59:30
    Od: "Witek." <w...@w...pl>

> [...]
    >najbardziej dały wiarę moim wyjaśnieniom i odblokowały mi kwote n
    >podstawie pisemnego oświadczenia. Ale w sumie troche sie zdziwiłem.

    Ha, ja chciałem podjąć kasę z bankomatu PKOBP kartą VE, a ten po długim
    namyśle odpisał, że transakcja nie może byc zrealizowana. Włożyłem więc drugą
    kartę (też PKOBP ale inne konto) i tym razem udało się. Jakież było moje
    zdziwienie, gdy okazało się że pobrano mi pieniądze z obu kont, a co ciekawsze
    różnica czasowa pomiędzy transakcjami wyniosła tylko 2 sekundy. Nie muszę
    chyba tłumaczyć, że wykonując je w jednym bankomacie jest to technicznie
    niemożliwe. Niestety procedura reklamacyjna jest długa i czekam już ponad
    tydzień a zwrotu jeszcze nie mam. Mam cichą nadzieję, że wszystko będzie OK bo
    kwota tych transakcji nie była symboliczna.
    Pozdrawiam.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-05-08 12:11:33
    Od: "Dareq" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    zauważyłem.
    > Chyba gdzieś pod koniec roku oba systemy mają być zintegrowane i wtedy

    To spróbuj wyplacic powyzej 3000 zl. Nie mozna
    Kiedys wyplacalem 7000 - dwa razy 3000 i raz 1000 i poszlo

  • 5. Data: 2002-05-08 12:46:19
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Powód ograniczenia wysokości jednorazowej wyplaty z bankomatu jest bardzo
    prozaiczny. W szczelinie, przez którą wychodzą pieniądze rzadko mieści się
    więcej niz 20 - 30 banknotów (w zależności od typu bankomatu). Swoją droga jak
    Ci sie udalo wyplacic 7 tys w jeden dzień przy istniejących limitach wyplat
    gotowki. Chba ze to bylo bardzo dawno.

  • 6. Data: 2002-05-09 07:09:57
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > To spróbuj wyplacic powyzej 3000 zl. Nie mozna
    > Kiedys wyplacalem 7000 - dwa razy 3000 i raz 1000 i poszlo

    Nie zrozumieliśmy się, chodziło mi o blakadę na rachunku niepodjętej kwoty (i
    tak w oryginalnym poście), a nie o możliwość wypłaty dowolnej kwoty.

    Jacek