    From: "Witek." <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH-PBK i ch bankomaty
    Date: Tue, 07 May 2002 11:59:30 +0200

    >Ale śmiesznie - zażyczyłem sobie w bankomacie PBK kwoty większej,
    >niż
    >wynosi przepustowośc bankomatu (kartą Visa Electron z BPH), na co to
    >
    >miłe urządzenie stierdziło - "Transakcja nie może być zrealizow
    >ana" (w
    >sumie prawda), ale jednocześnie zablokowało mi kwote na koncie.
    >Oczywiście skończyło się na wizycie w oddziałe BPH, gdzie panie
    >jak
    >najbardziej dały wiarę moim wyjaśnieniom i odblokowały mi kwote n
    >podstawie pisemnego oświadczenia. Ale w sumie troche sie zdziwiłem.

> [...]
    Ha, ja chciałem podjąć kasę z bankomatu PKOBP kartą VE, a ten po długim
    namyśle odpisał, że transakcja nie może byc zrealizowana. Włożyłem więc drugą
    kartę (też PKOBP ale inne konto) i tym razem udało się. Jakież było moje
    zdziwienie, gdy okazało się że pobrano mi pieniądze z obu kont, a co ciekawsze
    różnica czasowa pomiędzy transakcjami wyniosła tylko 2 sekundy. Nie muszę
    chyba tłumaczyć, że wykonując je w jednym bankomacie jest to technicznie
    niemożliwe. Niestety procedura reklamacyjna jest długa i czekam już ponad
    tydzień a zwrotu jeszcze nie mam. Mam cichą nadzieję, że wszystko będzie OK bo
    kwota tych transakcji nie była symboliczna.
    Pozdrawiam.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl