  • 1. Data: 2002-05-07 07:14:04
    Temat: Czy mBank śpi?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Inteligo prawem dzisiejszego dzikiego i drapieżnego marketingu wpycha
    się ze swoją gorszą ofertą wszędzie. Dzisiaj dostałem katalog z
    Helionu z informacją o współpracy Helionu z Inteligo. Na portalach
    Inteligo.

    Czy mBank nie może zadbać o swój wizerunek i też próbować podpisywać
    takich umów? W końcu oferta mBanku jest o wiele korzystniejsza, a
    jednak zapewne część osób skusi się na bajer typu bank w komórce czy
    płatność z Inteligo do Helionu.

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-05-07 07:21:36
    Temat: Re: Czy mBank ?pi?
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    mi np. bardzo podoba się wspólne działanie mBanku i Allegro - to jest strzał
    w dziesiątkę i widzę że bardzo dużo ludzi na allegro zaczyna używać do
    rozliczeń konta w mBanku -

  • 3. Data: 2002-05-07 10:19:21
    Temat: Re: Czy mBank śpi?
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Tristan,

    Tuesday, May 07, 2002, 9:14:04 AM, you wrote:

> [...]

    TA> takich umów? W końcu oferta mBanku jest o wiele korzystniejsza, a
    TA> jednak zapewne część osób skusi się na bajer typu bank w komórce czy

    Zobacz http://www.biznesnet.pl/index.phtml?pg=wywiadownia&a
    =4521,
    wlasnie mniej wiecej o tym pisza.

    Best regards,