  • 1. Data: 2002-05-07 07:08:56
    Temat: Bankier - konkurs dzisiaj wyniki!!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Jakos tak cicho bylo ja sobie sprawdzam, a tu juz laureatow maja....
    Ciekawe czy jakis szczesliwiec tez pbb czyta??? :)

    Szanowni Państwo,

    Dziękujemy wszystkim uczestnikom za wzięcie udziału w konkursie "Życiowy
    Plan".

    Przez kilka ostatnich tygodni trwały intensywne prace nad nowymi
    hipotecznymi produktami MultiBanku. Dzięki Państwa udziałowi prace te
    nabrały zupełnie innego wymiaru. Kontakt z klientami pozwolił nam dokładniej
    określić Państwa oczekiwania - postaramy się ich nie zawieść.

    Dnia 26 kwietnia, zgodnie z regulaminem konkursu, wyłoniliśmy jego
    zwycięzców. Lista laureatów zostanie podana do publicznej wiadomości dnia 7
    maja - także na stronach Bankier.pl

    Nadchodzący tydzień chcielibyśmy wykorzystać na podsumowanie konkursu
    "Życiowy Plan" i wszystkich Państwa wypowiedzi zapisanych w "Kredytowej
    Bzdurze Roku", "Manifeście Wolności Kredytowej" czy pytaniach do
    specjalistów. Trwałym śladem naszego przedsięwzięcia w portalu Bankier.pl
    zostanie z pewnością zbiór artykułów dotyczących zagadnień kredytowych.

    Nadal zachęcamy Państwa do przesyłania komentarzy, także po premierze nowego
    produktu.

    Z poważaniem
    Maciej Kostro - MultiBank

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-07 09:59:38
    Temat: Re: Bankier - konkurs dzisiaj wyniki!!!
    Od: "Marcin Kutzmann" <k...@i...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Jakos tak cicho bylo ja sobie sprawdzam, a tu juz laureatow maja....
    > Ciekawe czy jakis szczesliwiec tez pbb czyta??? :)

    czyta :)

    --
    kucyk

  • 3. Data: 2002-05-07 10:05:37
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello AMRA,

    Tuesday, May 07, 2002, 9:08:56 AM, you wrote:

    A> Jakos tak cicho bylo ja sobie sprawdzam, a tu juz laureatow maja....
    A> Ciekawe czy jakis szczesliwiec tez pbb czyta??? :)

    Ja czytam ale niestety teraz mi sie nie udalo. Choc pewnie byloby to
    troche podejrzane dla wszystkich :))

    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --
    Encyklopedia multimedialna w prezencie!
    http://www.e-mail.onet.pl

  • 4. Data: 2002-05-07 10:08:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czyta :)

    nieee zartuj, wygrales??? Gratulacje :)

  • 5. Data: 2002-05-07 10:12:40
    Temat: Re[2]: Bankier - konkurs dzisiaj wyniki!!!
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Marcin,

    Tuesday, May 07, 2002, 11:59:38 AM, you wrote:

    MK> czyta :)

    Serdeczne gratulacje!!!
    Pozdrawiam i zycze szybkiego dojscia do siebie :))
    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --

    Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 6. Data: 2002-05-07 10:12:41
    Od: "Marcin Kutzmann" <k...@i...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > nieee zartuj, wygrales??? Gratulacje :)

    nie zartuje, dzieki :))

    --
    kucyk

  • 7. Data: 2002-05-07 10:22:05
    Temat: Re: Re[2]: Bankier - konkurs dzisiaj wyniki!!!
    Od: "Marcin Kutzmann" <k...@i...pl>

    "Konlin" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Serdeczne gratulacje!!!
    dzieki

    > Pozdrawiam i zycze szybkiego dojscia do siebie :))
    jakos szczegolnie mna to nie wstrzasnelo
    jesli udziela mi tego kredytu w koncu i tak nie zobacze tych pieniedzy na
    oczy
    tylko splace inny kredyt
    jedyny plus ze bede placil miesiecznie mniej o jakies 500 zl

    pozdrowka

    --
    kucyk

  • 8. Data: 2002-05-07 10:30:57
    Temat: Re[4]: Bankier - konkurs dzisiaj wyniki!!!
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Marcin,

    Tuesday, May 07, 2002, 12:22:05 PM, you wrote:

> [...]
    MK> oczy
    MK> tylko splace inny kredyt
    MK> jedyny plus ze bede placil miesiecznie mniej o jakies 500 zl

    No zawsze cos, 500 miesiecznie ulica nie chodzi. A ja swojej nagrody
    tez na oczy nie ujrzalem do wczoraj, kiedy to przyszedl discman za nia
    kupiony. I dopiero wtedy mnie to zakrecilo bo sprzet wbija w ziemie! A
    do tej pory to bardziej sie kobietka cieszyla niz ja.

    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl