  • 11. Data: 2002-02-18 10:49:40
    Temat: Re: [BH/citi]: "bank postrzegany jest jako drogi"
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Feb 17, 2002 at 03:46:48PM +0000, technik Adam Płaszczyca wrote:

    > Daje, ino się nie chwali.

    Czyli nie daje. Bo do tego sie sprowadza.

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-02-18 17:39:03
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)

    In article <2...@d...pingwin.waw.pl>, Wojtek Piecek wrote:

    >Czyli nie daje. Bo do tego sie sprowadza.

    Niezupełnie. Skonfigurowanie, 0800 tak by było niemożliwe do wykorzystania
    przez nie-Goldów nie jest żadnym problemem. Ale nie ma takiej blokady.

    Pieta.

  • 13. Data: 2002-02-18 18:04:20
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 18, 2002 at 05:39:03PM +0000, Marcin Piotrkiewicz wrote:

    > Niezupełnie. Skonfigurowanie, 0800 tak by było niemożliwe do wykorzystania
    > przez nie-Goldów nie jest żadnym problemem. Ale nie ma takiej blokady.

    Poza cytowanymi juz panienkami ktore 'delikatnie' (w metryce citi
    delikatnie odpowiada pojeciom z jakich kiedys w "Ale plama" nasmiewali
    sie w kontekscie Chorych Izb) zasugeruje 'idz sobie' na 0-801. Poza
    tymi panienkami i paniami masz racje. A to ze ise Tobie udalo - no to
    tylko masz moje gratulacje.

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-02-18 20:28:39
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)

> [...]
    >sie w kontekscie Chorych Izb) zasugeruje 'idz sobie' na 0-801. Poza
    >tymi panienkami i paniami masz racje. A to ze ise Tobie udalo - no to

    A co miało mi się udać? Ludzie w Citiphone najprawdopodobniej nie widzą (poza
    jednym szczególnym przypadkiem) czy klient zadzwonił na 0801, 0800 czy też
    na numer miejski.

    Pieta.

  • 15. Data: 2002-02-18 20:50:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 18, 2002 at 08:28:39PM +0000, Marcin Piotrkiewicz wrote:

    > A co miało mi się udać? Ludzie w Citiphone najprawdopodobniej nie widzą (poza
    > jednym szczególnym przypadkiem) czy klient zadzwonił na 0801, 0800 czy też
    > na numer miejski.

    Widac widza, skoro potrafia tak dzwoniacemu powiedziec. Ja z citi sie
    wynioslem, to co pisalem to byly doswiadczenia innych ludkow.

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-02-19 09:43:46
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Marcin Piotrkiewicz <p...@9...acn.waw.pl> wrote:

    > A co miało mi się udać? Ludzie w Citiphone najprawdopodobniej nie widzą (poza
    > jednym szczególnym przypadkiem) czy klient zadzwonił na 0801, 0800 czy też
    > na numer miejski.

    Ba, nawet czy z Ery ktoś dzwoni nie wiedzą.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 17. Data: 2002-02-19 20:38:52
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)

    In article <a4t6oi$t0c$1@news.onet.pl>, Adam Płaszczyca wrote:

    >Ba, nawet czy z Ery ktoś dzwoni nie wiedzą.

    Jeśli dzwonisz na 082484 to wiedzą (oczywiście jeśli nie masz CLIRa).

    Pieta.

  • 18. Data: 2002-02-20 13:09:41
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Marcin Piotrkiewicz <p...@9...acn.waw.pl> wrote:

    > Jeśli dzwonisz na 082484 to wiedzą (oczywiście jeśli nie masz CLIRa).

    Niestety - operator nie ma jak zobaczyć.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 19. Data: 2002-02-20 20:07:42
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)

    In article <a5076l$ni0$1@news.onet.pl>, Adam Płaszczyca wrote:

    >Niestety - operator nie ma jak zobaczyć.

    Hmm. A dlaczego?

    Pieta.

  • 20. Data: 2002-02-21 08:31:19
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Marcin Piotrkiewicz <p...@9...acn.waw.pl> wrote:

    > Hmm. A dlaczego?

    A zapytaj się tych, co ten system projektowali.

    Jedyne, co wie oiperator, to czy klient się zautoryzował pinem, czy nie.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313