  • 1. Data: 2002-02-11 15:24:06
    Temat: inteligo, mbank etc.
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

    Postanowilem sie przerzucic z Inteligo na mBank...
    i tak... widze iz otrzymanie identyfikatora i numeru konta jest robione 'od
    reki' :) /mam hope ze w praktyce tak jest?/, pozniej zamykam konto w
    Inteligo /i juz moge podac nr konta mBanku gdzie ma byc kasa przelana/ - w
    jakim czasie zamkna mi to konto w Inteligo i kiedy kasa bedzie na rachunku w
    mBanku? i w jakim /w praktyce!/ czasie otrzymam umowe od mBanku, karte i tym
    samym mozliwosc wyplacania pieniedzy z konta? z gory thx za odp. maciek.

  • 2. Data: 2002-02-11 15:52:25
    Temat: Re: inteligo, mbank etc.
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    > i tak... widze iz otrzymanie identyfikatora i numeru konta jest robione 'od
    > reki' :) /mam hope ze w praktyce tak jest?/

    jest tak jesli otwierasz przez mlinie

> [...]
    > jakim czasie zamkna mi to konto w Inteligo i kiedy kasa bedzie na rachunku w

    zamykanie konta inteligo trwa chyba miesiac

    > czasie otrzymam umowe od mBanku, karte i tym
    > samym mozliwosc wyplacania pieniedzy z konta? z gory thx za odp. maciek.

    nie tym samym(chyba ze wysylasz im od razu podpisana przez siebie umowe
    ktora
    sobie wydrukowales ze strony mbanku), do mnie umowa dotarla po kilku
    dniach (wlasnie dzis dostalem :)), ale pelna kontrole nad kontem
    uzyskujesz dopiero gdy mbank dostanie podpisana przez Ciebie umowe
    (podobno do tygodnia od odeslania),a na karte to trzeba jeszcze troche
    poczekac (tez nie wiem ile w praktyce)

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 3. Data: 2002-02-11 16:05:48
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > samym mozliwosc wyplacania pieniedzy z konta? z gory thx za odp. maciek.

    Do czasu sfinalizowania otwierania rachunku w mBanku nie zamykałbym
    poprzedniego konta. A to może potwać ...

    Pozdrawiam
    -As-

  • 4. Data: 2002-02-11 16:09:37
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "czarny_kruk" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > jakim czasie zamkna mi to konto w Inteligo i kiedy kasa bedzie na rachunku
    > mBanku?

    Teoretycznie po 30 dniach.

    W parktyce do 30 dni.

    Takie to dziwne. ;)

    Przelej wszystko za wyjątkiem 100PLN, na koniec sami Ci przeleją resztę, nie
    będziesz ani dnia pozbawiony kasy.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 5. Data: 2002-02-11 16:16:46
    Od: "Pieczu" <p...@p...onet.pl>

    Marcin F napisał(a) w wiadomości: <3...@i...pl>...

    >jest tak jesli otwierasz przez mlinie

    Jesli wypelnisz wniosek i podasz numer komorki to oddzwaniaja nastepnego
    dnia.

> [...]
    >uzyskujesz dopiero gdy mbank dostanie podpisana przez Ciebie umowe
    >(podobno do tygodnia od odeslania),a na karte to trzeba jeszcze troche

    Optymalnie wszystko zamyka sie w 2 tygodniach i zalezy od tego czy masz
    weekend po drodze i jak szybko wyslesz umowe. Karte i pIN wysla dopiero po
    otrzymaniu podpisanej umowy. W miedzyczasie nie czekaj i wejsdz na strone(ID
    klienta i haslo powinienes miec) i zamow sobie karte kodow jednoprazowych.
    Jak juz dostaniesz wszstko to mozesz zadzwonic i aktyywowac karte VE i karte
    kodow.

    Pieczu