  • 1. Data: 2002-02-11 16:49:55
    Temat: A wiecie, że w Fortisie pożyczka w koncie jest na 13,5%?!??!!
    Od: <G...@t...pl>

    A inne banki dalej sobie jaja robią, np. w BPH dalej jest ponad 20%!!! Szkoda,
    że nie mam konta w Fortisie!

  • 2. Data: 2002-02-11 16:56:36
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > A inne banki dalej sobie jaja robią, np. w BPH dalej jest ponad 20%!!!
    Szkoda,
    > że nie mam konta w Fortisie!

    Bozia raczki uciela ze nie potrafisz zalozyc?

  • 3. Data: 2002-02-11 17:21:13
    Od: <G...@t...pl>

    > Szkoda,
    >
    > Bozia raczki uciela ze nie potrafisz zalozyc?

    Bozia rączki dała, ale też dała kredyty w innych bankach, więc Fortis na
    informację z BIKu, nie da z zachwytem (i bez) pożyczki. Tak mi się wydaje.

  • 4. Data: 2002-02-11 19:00:25
    Od: "randolf" <r...@p...onet.pl>

    Fortis (przynajmniej oddział w Katowicach) to jedno wielkie nieporozumienie.
    Limit w rachunku może mają tani ale reszta...............; prowizja od
    wszystkiego, brak sieci bankomatowej, wprowdzająca w błąd oferta,
    niekompenentny personel, dupia........y system itd.
    brrrrrrrrr!!!!!!!!!!

  • 5. Data: 2002-02-11 20:36:09
    Od: <G...@t...pl>

> [...]
    > wszystkiego, brak sieci bankomatowej, wprowdzająca w błąd oferta,
    > niekompenentny personel, dupia........y system itd.

    To nie tylko w Katowicach tak jest. W innych miastach też np. wmawiają, że np.
    Amex jest kredytowy, podczas gdy jest charge.

  • 6. Data: 2002-02-12 07:46:12
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > wszystkiego, brak sieci bankomatowej, wprowdzająca w błąd oferta,
    > niekompenentny personel, dupia........y system itd.

    Taką opinię można napisać o każdym banku ...

    Jeżeli chcesz wypowiadać się na temat instytucji, to podawaj fakty !!!

    Pewnie jesteś ciekawy mojej opinii o Fortisie.

    Mam kilkanaście kont, ale w żadnym banku na dzień dobry nie dostałem opiekuna
    rachunku. Kontaktuję się z nim mail-em lub telefonicznie i od razu otrzymuję
    odpowiedź. Z pozostałymi bankami pozostaje mi kontakt poprzez niedysponentki.

    Mam dostęp do wysokiej liniii kredytowej (do 50k) oprocentowanej na 13,5%
    (najniższa na rynku).

    Brak sieci bankomatowej - to taka strategia. Zamiast inwestować w drogie
    bankomaty, wydają VE z bezpłatnymi wypłatami na całym świecie.

    Prowizje biorą od wszystkiego - a pokaż mi bank, który nie pobiera prowizji.
    Jeżeli uważasz, że Fortis jest drogi, to wiebierasz inny bank, a nie piszesz
    bzdury na tej liście.

    Pozdrawiam

    Piotrek

  • 7. Data: 2002-02-12 22:04:44
    Od: "Kamil Gawrylak" <k...@p...onet.pl>

    : Mam dostęp do wysokiej liniii kredytowej (do 50k) oprocentowanej na
    13,5%
    : (najniższa na rynku).
    ---> jak rozumiem kolega ma pakiet srebrny lub zloty - w e-pakiecie to jest
    obecnie 18,50% i limit do 3kPLN
    :
    : Brak sieci bankomatowej - to taka strategia. Zamiast inwestować w drogie
    : bankomaty, wydają VE z bezpłatnymi wypłatami na całym świecie.
    ---> to jak kolega ma srebrny lub zloty to nie wchodza w gre bezplatne
    bankomaty, chyba ze sie myle.
    kg

  • 8. Data: 2002-02-13 06:32:07
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > : bankomaty, wydają VE z bezpłatnymi wypłatami na całym świecie.
    > ---> to jak kolega ma srebrny lub zloty to nie wchodza w gre bezplatne

    Oczywiście - wchodzą. Trzeba mieć e-pakiet i wtedy karta do pakietu srebrnego
    jest bezprowizyjna.

    Piotrek

  • 9. Data: 2002-02-13 11:16:19
    Od: "FIDEL" <t...@...pl>

    A jak to zrobiłeś?
    Mnie odpowiedzieli, że skoro mam e-pakiet to mogę go ZAMIENIĆ na Srebrny
    albo Złoty, tracąc przy tym darmowość kart. Nie mogę też założyć DODATKOWO
    Srebrnego czy też Złotego, bo na jedno nazwisko przydzielają tylko jedno
    konto.
    S A T O R ___________________________ FIDEL
    A R E P O ________________________ TomekW
    T E N E T __________________ ICQ UIN 3117993
    O P E R A _____________ http://www.tomek.w.pl
    R O T A S ____ Takie mam zdanie i je podzielam

  • 10. Data: 2002-02-14 10:18:47
    Od: "ps" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Srebrnego czy też Złotego, bo na jedno nazwisko przydzielają tylko jedno

    Napisałem to, co przeczytałem w TOiP dla pakietu srebrnego: klienci
    posiadający e-pakiet zwolnieni są z opłaty za korzystanie z VE.

    Sprawdziłem to wczoraj i niestety - masz racje. Nie można zalożyć
    e-pakietu, jeżeli ma się srebrny/złoty.

    Są jednak dwa wyjścia:

    1. Posiadając srebrny zakładasz na żonę/brata/mamę e-pakiet i posługujesz
    się kartą do e-pakietu przelewając darmowo ze srebrnego na e-pakiet

    2. Występujesz o kartę VISA Gold - wtedy wypłaty są bezprowizyjne

    Piotrek