  • 31. Data: 2002-02-27 21:59:57
    Temat: Re: [BH/citi]: "bank postrzegany jest jako drogi"
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)

    In article <a5jf9q$a86$11@news.onet.pl>, Adam Płaszczyca wrote:

    >Tyle, że ja nie twierdzę, że CITI nie dostaje informacji o numerze
    >dzwoniącego. Twierdzę jedynie, że operator nie ma informacji na który
    >numer dzwoni klient.

    Zatem nieporozumienie. Informacja o numerze, na który dzwoni klient, ginie
    przy przełączaniu z IVRa. Jednak z pewnych względów, rozmowy na numery
    darmowe z ERY są odróżnialne na wyświetlaczu aparatu od rozmów, które trafiły
    przez inne numery.

    Pieta.

  • 32. Data: 2002-02-27 22:49:23
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

> [...]
    > darmowe z ERY są odróżnialne na wyświetlaczu aparatu od rozmów, które trafiły

    No to akurat widać - i to dzięki przeprowadzce, bo idzie przełączenie po
    wewnętrznej ze styarej lokalizacji Citi ;)
    Za to czy się dzwoni na 0-800 czy na 0-801 za nic w świecie ;)
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 33. Data: 2002-02-27 23:13:11
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)

    In article <a5jnpj$pqu$2@news.onet.pl>, Adam Płaszczyca wrote:

    >No to akurat widać - i to dzięki przeprowadzce, bo idzie przełączenie po
    >wewnętrznej ze styarej lokalizacji Citi ;)

    Dlaczego uważasz, że to dzięki przeprowadzce?
    Hint: Przed przeprowadzką odróżnialne były w ten sam sposób jak
    po przeprowadzce :)

    >Za to czy się dzwoni na 0-800 czy na 0-801 za nic w świecie ;)

    E tam od razu za nic na świecie. Serwer CTI ma informację na który numer
    zadzwonił klient, sprawienie żeby ta informacja pojawiała się na ekranie
    komputera u człowieka z Citiphone nie jest aż takie skomplikowane.
    Trudniejsze by było ustalenie, czy klient rzeczywiście zadzwonił na 0800 :)

    Pieta.

  • 34. Data: 2002-02-27 23:50:23
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Marcin Piotrkiewicz <p...@9...acn.waw.pl> wrote:
    > Dlaczego uważasz, że to dzięki przeprowadzce?
    > Hint: Przed przeprowadzką odróżnialne były w ten sam sposób jak
    > po przeprowadzce :)

    A to źle przypuszczalem - a dlatego, ze teraz to widac jako polaczenie
    wewnetrzne z poporzedniej lokalizacji.

> [...]
    > komputera u człowieka z Citiphone nie jest aż takie skomplikowane.
    > Trudniejsze by było ustalenie, czy klient rzeczywiście zadzwonił na 0800 :)

    A czy ja mowie, ze sie nie da? Za nic w świecie telefoniarz nie jest w
    stanie tego zobaczyć.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313