  • 1. Data: 2002-02-11 17:12:12
    Temat: [BH/citi]: "bank postrzegany jest jako drogi"
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    http://biznes.interia.pl/main/info.html?nid=228912

    BHW (HANDLOWY): Niski zysk netto Banku Handlowego w 2001 r.

    zdaniem analityków:

    Zdaniem Wróblewskiego pomimo fuzji Banku Handlowego z Citibankiem przychody z
    działalnosci bankowej rosły wolniej niż koszty.

    Z końcówki artykułu:
    [...]
    w tym roku w BH nie nastapi wzrost w bankowoœci detalicznej.
    "Nie spodziewam się wzrostu, bo bank postrzegany jest jako drogi" - dodał.

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 2. Data: 2002-02-12 11:58:24
    Temat: Re: [BH/citi]: "bank postrzegany jest jako drogi"
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net>

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w tym roku w BH nie nastapi wzrost w bankowoœci detalicznej.
    > "Nie spodziewam się wzrostu, bo bank postrzegany jest jako drogi" - dodał.

    Nie jest to dość dziwne, skoro samo prowadzenie + obowiązkowy CitiPhone +
    maestro to 108 zł / rok, do tego dojdzie jeszcze opłata za debet.

    A taki na przykład Multibank kosztuje 117 zł ale za to ze wszystkimi kartami
    VE + VC + netkarta lub dla oszczędnych 71 zł /rok z samą Visą Calssic. Czy
    na przykład LG Standard za 40 zł /rok z ECMC i LGnetem.

    Oczywiście są też droższe konta jak choćby Raiffeisen czy BPH.

    Pozdrawiam.
    --
    Aleksander W. Oleszkiewicz (SQ5FLH) a...@o...net

    www.Oltex.NET - Internet, Document Management
    www.Barbakan.oltex.net - Tradycyjna Kuchnia Polska

  • 3. Data: 2002-02-12 12:33:09
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 12, 2002 at 12:58:24PM +0100, Aleksander W. Oleszkiewicz wrote:

> [...]
    > na przykład LG Standard za 40 zł /rok z ECMC i LGnetem.
    >
    > Oczywiście są też droższe konta jak choćby Raiffeisen czy BPH.

    Co tez nie jest uczciwym porownaniem bo RB daje telefon 0-800 a takie
    citi juz nie (poza posiadaczami ery + goldami). BHP tez zreszta daje
    0-801.

    A juz prywatnie i z ;-) to do cen nalezy doliczyc np. oplaty
    parkingowe i wtedy sie okazuje ze np. przelew z pbk mnie kosztuje nie
    3.5 (chyba) a jakies 5 z ogonkiem ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-02-12 13:21:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek"

    > Co tez nie jest uczciwym porownaniem bo RB daje telefon 0-800 a takie
    > citi juz nie

    ja tam mam w RB tylko konto lokacyjne ktore nic nie kosztuje
    wiec nie moge sie zgodzic na opinie ze jest to drogi bank ;-)))
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-02-12 13:26:14
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 12, 2002 at 02:21:15PM +0100, blad wrote:

    > ja tam mam w RB tylko konto lokacyjne ktore nic nie kosztuje
    > wiec nie moge sie zgodzic na opinie ze jest to drogi bank ;-)))

    A to juz jest skrajna sytuacja ;-)

    PJO tez nie moze powiedziec ze telefon do multi jest drogi bo to 0-801
    skoro dzwoni po wewetrznym ;-)

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-02-12 15:54:24
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek"

    > A to juz jest skrajna sytuacja ;-)
    >PJO tez nie moze powiedziec ze telefon do multi jest drogi bo to 0-801
    >skoro dzwoni po wewetrznym ;-)

    dlaczego skrajna - kazdy dobiera sobie konta w bankach
    tak zeby mu bylo wygodniej i nie za drogo.
    to nie jest cos takiego jak tel wewnetrzny,
    z ktorego tylko nieliczni moga korzystac
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-02-12 16:37:59
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > to nie jest cos takiego jak tel wewnetrzny,
    > z ktorego tylko nieliczni moga korzystac

    idziesz (jedziesz - w niedzielę nie płacisz za parking)
    do placówki multibanku
    i dzwonisz :-))

    BAH

  • 8. Data: 2002-02-12 22:05:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    m...@i...pl (Adam_mb) writes:

    > w tym roku w BH nie nastapi wzrost w bankowoci detalicznej.
    > "Nie spodziewam się wzrostu, bo bank postrzegany jest jako drogi" - dodał.

    Tak to sobie tlumaczą, zamiast po prostu stwierdzic, ze to sie do
    niczego nie nadaje.

    Cos podrozalo? Bo niedawno specjalnie drogi nie byl, w zasadzie to byl
    dosc tani.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 9. Data: 2002-02-13 07:54:55
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 12, 2002 at 04:54:24PM +0100, blad wrote:

    > dlaczego skrajna - kazdy dobiera sobie konta w bankach
    > tak zeby mu bylo wygodniej i nie za drogo.
    > to nie jest cos takiego jak tel wewnetrzny,
    > z ktorego tylko nieliczni moga korzystac

    Oj, Blad, a ";-)" widzial?

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-02-17 15:46:48
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Co tez nie jest uczciwym porownaniem bo RB daje telefon 0-800 a takie
    > citi juz nie (poza posiadaczami ery + goldami).

    Daje, ino się nie chwali.

    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313