  • 21. Data: 2004-11-12 10:36:15
    Temat: Re: Ameryki nie odkryje, ale
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Ogor wrote:
    > A moze jeszcze bezpieczniejszym jest karta ze zdjeciem + podpis?
    > Czy obecnosc zdjecia jest tylko ku ozdobie, czy w przypadku niezgodnosci
    > fotki z fizjonomia twarzy Klienta sprzedawca moze odmowic/zatrzymac karte??

    na miejscu sprzedawcy żądałbym dokumentu

    KG

  • 22. Data: 2004-11-12 10:37:15
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Nie mozna. Można co najwyżej zadzwonić do CA.

    dlaczego nie? stwierdził posługiwanie się kartą przez osobę nieuprawnioną

    KG

  • 23. Data: 2004-11-12 12:17:18
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 11 Nov 2004 21:41:43 +0100, w <cn0ir8$glf$1@news.onet.pl>, "wkg"
    <w...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie warto, nie wyedukujesz ; ))
    > Temat walkowany przed laty ... nic to nie daje. Ano - takie mamy
    > spoleczenstwo.

    Wiem, że spora część jest nieedukowalna -- ale paru może w końcu "zaskoczy" :)

  • 24. Data: 2004-11-12 12:18:13
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 11 Nov 2004 23:06:30 GMT, w <WfSkd.70921$z77.1202@news.chello.at>,
    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał(-a):

    > Ja też lubię PIN dlatego zawsze w Leklerku staję do kasy z terminalem z
    > klawiaturką na drucie.

    Gratuluję, jesteś najlepszym klientem banków :)))

  • 25. Data: 2004-11-12 12:47:29
    Od: "Ogor" <ogorek14 WYWALSPACJE (malpka)@ o2.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> napisał w
    wiadomości news:to29p0diapcl8imqbv7g00omhmv6flg5dv@4ax.com...

    > Nie mozna. Można co najwyżej zadzwonić do CA.

    a czy zdjecie w przypadku sporu z bankiem daje dodatkowe pkt wlascicielowi
    karty?
    Mysle o sytuacji, gdy po kradziezy karty przestepca calkiem udanie probuje
    podrobic podpis, ale przeciez zdjecie na karcie przedstawia kogos innego
    (zakladam, ze przestepca to nie moj sobowtor :). Realizuje zakup czyszczac
    limit karty. Czy w takim przypadku bank jest bardziej sklonny dokonac zwrotu
    calej sumy wykorzystanej przy transakcji zlodzieja?

  • 26. Data: 2004-11-15 23:07:36
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 12 Nov 2004 02:49:37 GMT, AP <c...@e...dyndns.org>
    wrote:

    >Mam znajoma ktora kupowala na karte meza z jego zdjeciem. Maz mial
    >brode. Hehe... jakos nikt na to nie zwrocil uwagi

    może ona też zapuściła? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski