  • 11. Data: 2004-11-11 17:45:25
    Temat: Re: Ameryki nie odkryje, ale
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cmvg9d$imc$2@inews.gazeta.pl>, yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com
    says...
> [...]
    > problematyką podniesioną przez Bartola wiąże).
    > Ostatnio zaś zabawna historia zdarzyła mi się w kinie SilverScreen,
    > gdzie pan w kasie nie miał drobnych. Zaproponowałem kartę, a pan się
    > zmieszał. Byłem czegóś bardzo zadowolony i przyjazny światu więc
    > powiedziałem panu, żeby sobie wybrał kartę i wymieniłem z czego może
    > wybierać. Pan rozkwitł i oczywiście wybrał płaskiego electrona,
    > potwierdzanego pinem.
    > Odrębną jest kwestią, że karty wypukłe nam (i sprzedawcom) z pinami się
    > nie kojarzą. Pewnie dlatego, że większość to kk i bankomatach się ich

    Jest jeszcze inna kwestia .... przynajmniej w USA inne sa oplaty
    autoryzacyjne za transkacje "z PINem" a inne z podpisem, wiec zwlaszca w
    wiekszych sklepach zaczynaja standardowo prosic o PIN i trzeba dodatkowo
    znajdowac opcje na PINpadzie aby "skasowac" mozliwosc wprowadzania PINu

    AP

  • 12. Data: 2004-11-11 18:38:31
    Od: "Piotr" <_nie pisz tych_bzdur_pingaponga@o2.pl>

    > I jeszcze z tego co
    > zauwazylem wielu ludziom to sie podoba, bo niby cholernie bezpieczne.

    Mów co chcesz a mi sie podoba, ze nie musze sie podpisywac.
    Kilka razy musialem powtarzac podpis, bo ten na karcie sie nie zgadzal z tym
    na swistku, przy PINie nie ma problemu musi sie zgadzac.

  • 13. Data: 2004-11-11 18:39:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr napisał:

    > Mów co chcesz a mi sie podoba, ze nie musze sie podpisywac.
    > Kilka razy musialem powtarzac podpis, bo ten na karcie sie nie zgadzal z tym
    > na swistku, przy PINie nie ma problemu musi sie zgadzac.

    OK. Co kto lubi.

    Bartol

  • 14. Data: 2004-11-11 20:03:43
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 11 Nov 2004 19:38:31 +0100, w <4...@n...vogel.pl>, "Piotr" <_nie pisz
    tych_bzdur_pingaponga@o2.pl> napisał(-a):

    > Mów co chcesz a mi sie podoba, ze nie musze sie podpisywac.
    > Kilka razy musialem powtarzac podpis, bo ten na karcie sie nie zgadzal z tym
    > na swistku, przy PINie nie ma problemu musi sie zgadzac.

    Zobaczymy co powiesz jak bank ci zakomunikuje: "Pan kupił ten zestaw kina
    domowego, przecież PIN się zgadza".

  • 15. Data: 2004-11-11 20:41:43
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > Zobaczymy co powiesz jak bank ci zakomunikuje: "Pan kupił ten zestaw
    > kina domowego, przecież PIN się zgadza".

    Nie warto, nie wyedukujesz ; ))
    Temat walkowany przed laty ... nic to nie daje. Ano - takie mamy
    spoleczenstwo.

    pzdr
    wkg

  • 16. Data: 2004-11-11 23:06:30
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > OK. Co kto lubi.

    Ja też lubię PIN dlatego zawsze w Leklerku staję do kasy z terminalem z
    klawiaturką na drucie.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 17. Data: 2004-11-12 00:43:30
    Od: "Ogor" <ogorek14 WYWALSPACJE (malpka)@ o2.pl>

    Uzytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisal w wiadomosci

    A moze jeszcze bezpieczniejszym jest karta ze zdjeciem + podpis?
    Czy obecnosc zdjecia jest tylko ku ozdobie, czy w przypadku niezgodnosci
    fotki z fizjonomia twarzy Klienta sprzedawca moze odmowic/zatrzymac karte??

    pozdr
    ogor

  • 18. Data: 2004-11-12 02:49:37
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cn113p$79o$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Ogor" <ogorek14
    WYWALSPACJE (malpka)@ o2.pl> says...
> [...]
    > fotki z fizjonomia twarzy Klienta sprzedawca moze odmowic/zatrzymac karte??

    Mam znajoma ktora kupowala na karte meza z jego zdjeciem. Maz mial
    brode. Hehe... jakos nikt na to nie zwrocil uwagi

    AP

  • 19. Data: 2004-11-12 07:40:35
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > Mam znajoma ktora kupowala na karte meza z jego zdjeciem. Maz mial
    > brode. Hehe... jakos nikt na to nie zwrocil uwagi

    Hehh ... moja znajoma kupuje na moja karte ze zdjeciem i tez jest OK ; ))

    pzdr
    wkg

  • 20. Data: 2004-11-12 10:19:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 12 Nov 2004 01:43:30 +0100, "Ogor" <ogorek14 WYWALSPACJE
    (malpka)@ o2.pl> wrote:

    >A moze jeszcze bezpieczniejszym jest karta ze zdjeciem + podpis?
    >Czy obecnosc zdjecia jest tylko ku ozdobie, czy w przypadku niezgodnosci
    >fotki z fizjonomia twarzy Klienta sprzedawca moze odmowic/zatrzymac karte??

    Nie mozna. Można co najwyżej zadzwonić do CA.
    --
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/