  • 1. Data: 2004-11-10 20:15:50
    Temat: przelew euro
    Od: "Gmoch" <g...@w...pl>

    Witam wszystkich
    Chciałbym przelać pieniadze (euro) do banku np. w Niemczech
    jak zrobić to najtaniej?????i ile taki przelew może kosztowac???
    pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2004-11-10 21:18:09
    Temat: Re: przelew euro
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Chciałbym przelać pieniadze (euro) do banku np. w Niemczech
    > jak zrobić to najtaniej?????i ile taki przelew może kosztowac???
    > pozdrawiam serdecznie

    Z reguly w granicach 0,25% kwoty przelewu, nie mniej jak 20 PLN, nie wiecej
    jak 200. W poszczegolnych bankach mozliwe odchylenia od podanych wartosci.

  • 3. Data: 2004-11-11 10:14:22
    Od: "marcin-99" <m...@t...pl>

    Witam i mam propozycje tzn oferte. Ci ktorzy chcieliby zarobic troche
    to niech pisza. Jest to oferta w 100% oplacalna i sprzwdzona,
    wszystko jest legalnie. Pamiętaj ze nic nie tracisz, a duzo mozesz zyskac.
    Dla zainteresowanych troche wiecej informacji, piszcie:
    o...@i...pl

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-11-11 14:30:40
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Chciałbym przelać pieniadze (euro) do banku np. w Niemczech
    > jak zrobić to najtaniej?????i ile taki przelew może kosztowac???

    Nie jest to wprost odpowiedz na Twoje pytanie, ale kilka dni temu za przelew 20
    dolarów do banku w Londynie (rozliczenia miedzyfirmowe), BRE pobrał mi 8 dolarów.

    Wojtek

  • 5. Data: 2004-11-14 14:00:31
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "marcin-99" <m...@t...pl> wrote:

> [...]
    > wszystko jest legalnie. Pamiętaj ze nic nie tracisz, a duzo mozesz zyskac.
    > Dla zainteresowanych troche wiecej informacji, piszcie:

    Ty chyba synku nie zaznajomiłeś się jeszcze z abuse? Bo to już któryś z
    kolei twój spam, który widzę przeglądając dziś grupy...

    --
    Curse you all men!!!
    Who's coil is strong