  • 1. Data: 2004-11-10 23:39:15
    Temat: eMAX - jak licza %
    Od: "Pat" <n...@i...pl>

    Schylilem sie w koncu po wieksze % i otworzylem konto eMAX w mB. I tak sie
    zastanawiam czy jesli zrobie przelew z eKonta na eMAX o 23.45 a potem o 0.15
    z powrotem na eKonto to zaliczy mi sie dzien na wyzej oprocentowanym koncie?
    Czy ktos wie jaka jest zasada? Wiem ze to troche idiotyczne, ale przy
    wiekszych kwotach moze miec znaczenie. Poza tym jesli mam zrobic tego typu
    przelew to zawsze mozna wykonac go o 15 minut wczesniej (lub pozniej w
    zaleznosci od kieunku przelewu), a zyskac cala dobe...

    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2004-11-11 06:02:37
    Temat: Re: eMAX - jak licza %
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cmu92b$h1d$...@n...news.tpi.pl,
    Pat <n...@i...pl>:
> [...]
    > tak sie zastanawiam czy jesli zrobie przelew z eKonta na eMAX o 23.45
    > a potem o 0.15 z powrotem na eKonto to zaliczy mi sie dzien na wyzej

    tak

    > Poza tym jesli mam zrobic tego typu przelew to zawsze mozna wykonac
    > go o 15 minut wczesniej (lub pozniej w zaleznosci od kieunku
    > przelewu), a zyskac cala dobe...

    mozna tez zlecic z data jutrzejsza, takze kaskade eMax->eKonto,
    eKonto->swiat

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-11-11 17:51:27
    Od: "Pat" <n...@i...pl>

    > tak

    znalazlem cytat z ktorego moim zdaniem wynika ze wlasnie nie ...

    "Rozdzial VIII Oprocentowanie srodkow na rachunku
    § 34. Kwota srodkow pienieznych przechowywanych na rachunku jest
    oprocentowana od dnia wplaty do dnia poprzedzajacego dzien wyplaty
    wlacznie."

    Moze ktos jest w stanie to zinterpretowac ...

    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2004-11-11 20:53:28
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cn08sb$fad$...@a...news.tpi.pl,
    Pat <n...@i...pl>:

    > znalazlem cytat z ktorego moim zdaniem wynika ze wlasnie nie ...

    Zle to interpretujesz, to normalny zapis - jest tak jak piszesz wyzej. Na
    pewno.

    Nie kombinuj, bo przekombinujesz.

    P.S. wystarczy minuta przed i minuta po 0.00, nie musi byc 15

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-11-11 21:15:26
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pat" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wlacznie."
    > Moze ktos jest w stanie to zinterpretowac ...

    jest 2k4-11-11
    masz na eKoncie 100 PLN
    o 23:55 przelewasz na eMax

    o 00:05 przelewasz eKonto
    o 23:55 przelewasz na eMAX
    czyli
    Dla eMax liczą ci odsetki za okres
    2k4-11-11 do 2k4-11-11 (1 dzień)

    Dla eKonta liczą Ci odsetki
    za okres
    2k4-11-12 do 2k4-11-11 (0 dni)

    W praktyce liczy się "lamanie dnia" (północ)

    BAH