  • 11. Data: 2003-08-07 00:43:51
    Temat: Re: American Express ;-)
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Tez odnosze wrazenie ze wzrosla dosc istotnie. Np. loga Amexa zaczely
    > często pojawiac się w punktach eServicu. Podejrzewam, ze domyslnie
    > wszyskim merczantom eService proponuje unowe z Amexem
    > bo nie sadze zeby moj osiedlowy sklep Spolem sam wpadl na taki pomysl,
    > watpie czy kiedys Amex tam widzieli :D.

    Wczoraj byłem w pewnej aptece, gdzie leżał terminal Citibanku; uważnie
    przyjrzałem się min. naklejce na nim widniejącej i sądząc po jej wyglądzie
    ( 3/4 powierzchni zajmowały loga Visa, MC, 1/4 AmEx) - stanowiła jedną
    całość, więc u nich zapewne jest podobnie.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 12. Data: 2003-08-07 15:26:47
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "valet" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ( 3/4 powierzchni zajmowały loga Visa, MC, 1/4 AmEx) - stanowiła jedną
    > całość, więc u nich zapewne jest podobnie.

    Obawiam sie, ze z naklejki na terminalu jeszcze niewiele wynika.
    W pobliskim Media Markt'cie na terminalach tez maja naklejki
    AmEx'a, a brac nie chca. :(

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 13. Data: 2003-08-07 16:19:01
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Obawiam sie, ze z naklejki na terminalu jeszcze niewiele wynika.
    > W pobliskim Media Markt'cie na terminalach tez maja naklejki
    > AmEx'a, a brac nie chca. :(

    heh .... to, że nie chcą nie znaczy ze nie mogą :)

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 14. Data: 2003-08-12 07:30:31
    Od: "ERY" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości
    > Obawiam sie, ze z naklejki na terminalu jeszcze niewiele wynika.

    Faktycznie naklejki niewiele znaczą. Znam sklep gdzie na kasie naklejona
    jest nalepka Visa/MC, a nie mają terminala.
    Naciąłem się tam kiedyś przy zakupach tak, że musiałem zostawić towar w
    sklepie, bo nie miałem gotówki.
    Pani się tłumaczyła, że kupiła używaną kasę i naklejka już tam była :))

    ERY