  • 1. Data: 2003-08-05 12:01:10
    Temat: Lukas - jak ulokować 5000
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

    witam

    aby nie płacić 7pln/m-c za eKonto Pro trzeba mieć u nich 5000 pln

    porównanie:
    eKonto Pro = 3.5%
    Lokata Dynamiczna 6m-cy = 3.5%
    7m-cy = 3.6%
    nie wypada za dobrze dla LD.

    Ale trzymać 5000 na rachunku osobistym z kartami to trochę nie bardzo

    może ktoś cos doradzi

    dzieki
    pzdr
    mwi

  • 2. Data: 2003-08-05 12:08:34
    Temat: Re: Lukas - jak ulokować 5000
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik mwi napisał:

    > witam
    >
    > aby nie płacić 7pln/m-c za eKonto Pro trzeba mieć u nich 5000 pln
    >
    > porównanie:
    > eKonto Pro = 3.5%
    > Lokata Dynamiczna 6m-cy = 3.5%
    > 7m-cy = 3.6%
    > nie wypada za dobrze dla LD.
    >
    > Ale trzymać 5000 na rachunku osobistym z kartami to trochę nie bardzo
    >
    > może ktoś cos doradzi
    >
    > dzieki
    > pzdr
    > mwi

    Przecież jak masz w ramach e-konta założoną lokatę to już jest OK. A
    OIDP lokata jest nawet na 4%

    Łukasz

  • 3. Data: 2003-08-05 12:16:03
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

    ulokuj w jakimkolwiek funduszu pieniężnym (najlepiej w promocji żebyś nie
    płacił opłaty manipulacyjnej)

  • 4. Data: 2003-08-05 13:15:10
    Od: "crossmen" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mwi" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > aby nie płacić 7pln/m-c za eKonto Pro trzeba mieć u nich 5000 pln

    normalnie zalóż w ramach rachunku lokate np. terminowa a cala jej wartosc
    bedzie ci sie wliczac w saldo rachunku...

    pozdro
    crossmen

  • 5. Data: 2003-08-05 14:31:19
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > normalnie zalóż w ramach rachunku lokate np. terminowa a cala jej wartosc
    > bedzie ci sie wliczac w saldo rachunku...
    >
    > pozdro
    > crossmen

    zalozenie lokaty, ten sposob jest najlepszy
    sam tak robie (lokata na 30-90dni) i jest ok, polecam

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=349225

  • 6. Data: 2003-08-05 16:22:36
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    mwi wrote:

> [...]
    > Lokata Dynamiczna 6m-cy = 3.5%
    > nie wypada za dobrze dla LD.
    > Ale trzymać 5000 na rachunku osobistym z kartami to trochę nie bardzo

    Ja zakładam 6 LD po 1000 zł z offsetem 2-miesięcznym.

    Michał